چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۸
بازديد حرفه‌اي ناشران ايراني از نمايشگاه كتاب فرانكفورت

دبير اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران از پيش‌بيني برنامه بازديد حرفه‌اي ناشران ايراني در نمايشگاه بين‌المللي كتاب فرانكفورت خبر داد و گفت: بازديد از مركز توزيع كتاب در شهر فرانكفورت، تعامل و رايزني با نمايندگان ناشران ايتاليا، آلمان و فرانسه برخي از برنامه‌هاي اين بازديد حرفه‌اي است.-

محمود آموزگار به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: در نشست عصر دوشنبه اعضاي هيات مديره اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران، مقرر شد ناشراني كه قصد دارند به صورت انفرادي در نمايشگاه فرانكفورت شركت كنند در قالب يك بازديد گروهي به اين نمايشگاه بروند.
 
وي با بيان اينكه طبق رايزني‌هاي اوليه تاكنون 50 ناشر براي دريافت رواديد از طريق اتحاديه اقدام كرده‌اند، ادامه داد: به زودي با تشكيل مجمع عمومي از ناشراني كه تمايل دارند به همراه اتحاديه از نمايشگاه بازديد كنند، ثبت‌نام مي‌شوند.

آموزگار با تشريح برخي از برنامه‌هاي پيش‌بيني شده اين بازديد، اظهار كرد: اتحاديه در تلاش است با استفاده از تجربه ناشراني كه با جزئيات اين نمايشگاه مانند تقسيم‌بندي سالن‌ها، ناشران و موضوع فعاليت آنان آشنايي دارند، زمينه يك بازديد حرفه‌اي را فراهم كند.

دبير اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران يادآور شد: بازديد از مركز توزيع كتاب حرفه‌اي در شهر فرانكفورت يكي ديگر از اولويت‌هاي اين بازديد است كه در قالب برنامه يك روزه اجرايي مي‌شود.

وي با اشاره به ديگر برنامه‌هاي اتحاديه، گفت: مذاكره با ناشران خارجي براي دريافت حق كپي‌رايت براي ناشران ايراني و ايجاد تعامل و رايزني‌هاي لازم را نيز مي‌توان در زمره ديگر فعاليت‌هاي اتحاديه در اين نمايشگاه قرار داد.

نمايشگاه بين‌المللي كتاب فرانكفورت 18 تا 22 مهر ماه 1390( 12 تا 16 اكتبر 2011 ) در آلمان برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها