جمعه ۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲
کلینتون سومین کتابش را می نویسد

«بیل کلینتون» رییس جمهور پیشین آمریکا یک بار دیگر نویسندگی را تجربه می کند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از آسوشیتدپرس، بیل کلینتون سومین کتابش را پس از ترک مقام ریاست جمهوری در ماه نوامبر (آبان) منتشر می کند. 

این کتاب که با عنوان «بازگشت به کار» منتشر می شود و از سوی ناپف به بازار می آید، درباره چالش هایی است که آمریکا با آنها روبه روست و کلینتون قصد دارد با آن آمریکا را به کسب و کار در آینده ببرد. 

کلینتون با صدور اعلامیه ای گفت :این کتاب را نوشتم چون عاشق کشورم هستم و به آینده کشورمان فکر می کنم. همانطور که اغلب در دوره نخست ریاست جمهوری ام در سال 1992 گفته ام، آمریکا در ذات خود بر ایده ای استوار است که کاری ندارد شما چه کسی هستید یا از کجا آمده اید بلکه بر این تکیه دارد که چقدر سخت کوش هستید.
 
کلینتون تا کنون دو کتاب پرفروش نوشته که اولی خاطرات اوست که در سال 2004 با عنوان «زندگی من» دو هفته پرفروش ترین کتاب کشورش بود. کتاب دوم او نیز که در سال 2007 با عنوان «چقدر هر یک از ما می تواند جهان را تغییر دهد» منتشر شد، یک هفته در راس پرفروش های آمریکا جای داشت. 

در مورد میزان دستمزدی که او بابت کتاب سومش دریافت می کند چیزی گفته نشده اما او برای نوشتن کتاب خاطراتش 10 میلیون دلار دستمزد گرفته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها