دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
خدمات كتابخانه‌های كودك و نوجوان بررسي مي‌شود

دومين نشست تخصصي «كتابخانه‌‌هاي كودك و نوجوان» با موضوع «ارايه خدمات در كتابخانه‌هاي كودك و نوجوان» چهارشنبه(30شهريور) در فرهنگسراي گلستان برگزار مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، مديريت امور كتاب و كتابخانه‌هاي سازمان فرهنگي ـ هنري شهرداري تهران، نشست تخصصي «ارايه‌ خدمات در كتابخانه‌هاي كودك و نوجوان» را برگزار مي‌كند.

اين نشست با حضور دكتر ليلا مكتبي‌فرد، استاد دانشگاه در رشته‌ كتابداري و اطلاع‌رساني برگزار مي‌شود. 

انتقال مباحث جديد در حوزه‌ي كتاب‌خانه‌هاي كودكان و نوجوانان و شناخت تكنولوژي و نظريه‌هاي جديد در اين حوزه، از جمله رويكردهاي برپايي اين نشست ‌اعلام شده است. 

در اين نشست، خدمات نوين در كتابخانه‌هاي كودكان بررسي مي‌شود، همچنين قرار است پايگاه‌هاي اينترنتي ويژه‌ كودكان و نوجوانان كه به ارايه‌ خدمات الكترونيكي كتاب مي‌پردازند نيز معرفي ‌شوند.

در دومين نشست تخصصي «كتابخانه‌‌هاي كودك و نوجوان» حدود 60 كتابدار از كتابخانه‌هاي سازمان فرهنگي ـ هنري شهرداري تهران كه خدمات كتابخانه‌ اي به كودكان و نوجوانان ارائه مي‌دهند، حضور مي‌يابند.

اين نشست روز  چهارشنبه(30شهريور) از ساعت هشت تا 12 به سالن آمفي‌تئاتر فرهنگسراي گلستان به نشاني نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها