یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۵
توزيع 70 هزار جلد كتاب دوره ابتدايي در ميان معلمان

مدير كل چاپ و توزيع كتاب‌هاي درسي وزارت آموزش و پرورش از توزيع 70 هزار جلد كتاب جديدالتاليف پايه نخست ابتدايي در طول هفته گذشته در ميان معلمان اين دوره تحصيلي خبر داد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از مركز اطلاع‌رساني و روابط ‌عمومي وزارت آموزش و پرورش، سيداحمد حسيني در اين باره اظهار كرد: پايه نخست ابتدايي، پنج عنوان كتاب درسي دارد كه براي سال تحصيلي آينده(91 ـ 90) در محتواي برخي از اين كتاب‌ها تغييرات كلي داده شده است و برخي نيز بهسازي و غني‌سازي شده‌اند.

مدير كل چاپ و توزيع كتاب‌هاي درسي وزارت آموزش و پرورش افزود: كتاب‌هاي رياضي و علوم پايه نخست ابتدايي در سال تحصيلي جديد به طور كامل تغيير كرده‌اند و كتا‌ب‌هاي قرآن و فارسي نيز بهسازي و غني‌سازي شده‌اند. همچنين كتاب‌هاي فارسي «بخوانيم» به «آموزش فارسي» و كتاب فارسي «بنويسيم» به كتاب «كار فارسي» تغيير نام داده‌اند.

حسيني در پايان يادآور شد: با توجه به تغيير محتواي كتا‌ب‌هاي پايه نخست ابتدايي علاوه بر قرار گرفتن نسخه PDF اين كتاب‌ها در پايگاه اطلاع‌رساني كتاب‌هاي درسي، يك بسته آموزشي شامل لوح فشرده نرم‌افزاري و فيلم آموزشي از هفته گذشته به مناطق آموزش و پرورش براي استفاده معلمان ارسال شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط