یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
«پيام‌هاي كوتاه با زيرنويس ويژه سال جهاد اقتصادي» منتشر مي‌شود

«پيام‌هاي كوتاه با زيرنويس ويژه سال جهاد اقتصادي» عنوان اثري است كه به كوشش گروهي از محققان مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما تهيه شده است. اين كتاب گامي در راستاي هم‌آوايي با رسانه ملي به شمار مي‌آيد.-

حسين قربان‌تقي، مسوول امور مخاطبان مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به اين كه اين نوشتار نيمه شهريور ماه منتشر خواهد شد، اظهار كرد: زيرنويس‌ها و پيام‌هاي كوتاه يكي از انواع شيوه‌هاي نوين انتقال مفاهيم‌ و محتوا در عصر كنوني به شمار مي‌آيند.

وي با بيان اين كه از اين پيام‌ها در مناسبت‌هاي گوناگون و براي انتقال احساسات يا مفاهيم مختلفي استفاده مي‌شود، گفت: با توجه به نام‌گذاري سال 90 به عنوان سال جهاد اقتصادي، تهيه‌كنندگان اين اثر كوشيده‌اند تعدادي از پيام‌هاي كوتاه و زيرنويس‌هاي تلويزيوني را كه در اين سال طراحي شده‌اند در مجموعه‌اي واحد گردآوري كنند.

قربان‌تقي با اشاره به اين كه برخي مضامين بلند و اشعاري مرتبط با اين سال در اين كتاب جاي دارد، اظهار كرد: نوشتار حاضر گامي در راستاي هم‌آوايي با برنامه‌سازان رسانه ملي و اعتلاي مفهوم بلند جهاد اقتصادي در سال جهاد اقتصادي به شمار مي‌آيد.

مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما نخستين چاپ كتاب «پيام‌هاي كوتاه با زيرنويس ويژه سال جهاد اقتصادي» را در حجم مختصري در نوبت چاپ دارد و پيش‌بيني مي‌شود اين كتاب تا نيمه شهريور ماه منتشر و روانه بازار كتاب شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها