سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰
کتاب «پرديس کوير» به زبان انگليسي منتشر شد

معاون گردشگري يزد از چاپ کتاب «پرديس کوير» به زبان انگليسي خبر داد و گفت: اين کتاب با هدف معرفي جاذبه‌هاي گردشگري اين استان تهيه شده و به معرفي وضعيت انساني، جغرافيايي، اقتصادي و آداب اجتماعي استان يزد مي‌پردازد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، کتاب «پرديس کوير» با شمارگان 5 هزار نسخه در 240 صفحه قطع پالتويي جيبي و با اعتباري بيش از 10 ميليون تومان به زبان انگليسي به چاپ رسيده و نسخه فارسي اين کتاب در ايام نوروز سال 90 تهيه و توزيع شد.

به گفته علي‌اکبر کاظمي، معاون گردشگري استان يزد، اين کتاب اکنون در مراکز گردشگري استان از قبيل هتل‌ها و مراکز اقامتي در دسترس است ضمن اينکه علاقه‌مندان مي‌توانند در اداره کل ميراث‌فرهنگي يزد به خريداري اين کتاب اقدام کنند.

فصل نخست اين کتاب به معرفي وضعيت انساني، جغرافيايي، اقتصادي و آداب اجتماعي استان يزد پرداخته و در ادامه اين کتاب تمامي شهرستان‌هاي يزد معرفي شده است. اسامي هتل‌ها، مراکز اقامتي، دفاتر خدمات مسافرتي، روستاهاي هدف و مناطق نمونه گردشگري در کتاب فوق ذکر شده است.

معاون گردشگري استان يزد تأکيد کرد: يزد جاذبه‌هاي گردشگري بسياري دارد که نبايد از ديد گردشگران داخلي و خارجي پنهان بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها