چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
كتاب كودك منتخب مادران جايزه تصويرگر برتر را هم گرفت

«دني اژدها جيمي را ملاقات مي‌كند» جايزه كتاب اژدهاي پرنده ارغواني را براي بهترين تصويرپردازي دريافت كرد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از پي.آر نيوز، اين كتاب كه چندين جايزه را از آن خود كرده و نوشته «تينا توربين» است، توانست يك جايزه معتبر ديگر را هم به فهرست جوايزش بيفزايد و براي تصويرپردازي هايش كه كار «آيجا جيسونا» است، جايزه اول انتشارات پنچ ستاره را به خود اختصاص دهد. 

اين كتاب كه نخستين كتاب از مجموعه كتاب‌هاي كودك خانم توربين است، جايزه رسانه والدين، جايزه كتاب منتخب مادران، جايزه بين‌المللي كتاب و جايزه بهترين كتاب ايندي را هم از آن خود كرده است. 

«دني اژدها جيمي را ملاقات مي‌كند» يك كتاب تصويري است كه داستان آشنايي جيمي و خانواده‌اش با دني اژدها و دوست شدن آنها را بيان مي‌كند و مي‌گويد آنها چطور با هم به سفر رفتند. اين كتاب كه پيامش درباره مهرباني و دوستي است با استقبال زياد خانواده‌ها روبه‌رو شده است. 

جايزه سالانه انتشارات پنج ستاره اژدهاي پرنده ارغواني به كتاب‌هاي برتر در حوزه ادبيات كودك آمريكا تعلق مي‌گيرد. 

گروه داوري اين رقابت با تقدير از تصويرپردازي هاي اين كتاب، اعلام كرد: «اين تصاوير نه تنها جذاب و ماهرانه كشيده شده‌اند، بلكه عملا صفحه را به تسخير خود در آورده‌اند! اين تصاوير بيش از اين كه دو بعدي يا متحرك باشند، پر از جنبش و احساسند. آنها در خدمت ارايه بهتر داستانند و تخيل پير و جوان را درگير خود مي‌سازند. اين يك كار درخشان است». 

اين كتاب كودك كه در آيفون و آي پاد هم در دسترس است، به قيمت 95/8 دلار، منتشر شده است. «دني اژدها رويا مي‌بيند» يكي ديگر از داستان‌هاي اين مجموعه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها