چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰
فراخوان همكاري پژوهشگران با فصلنامه «كودك، نوجوان و رسانه»

سردبير فصلنامه «كودك، نوجوان و رسانه» با اشاره به اين كه اين نشريه در نظر دارد با همكاري نويسندگان و صاحب‌نظران حوزه رسانه و ارتباطات، جريان توليد و ساخت برنامه‌هاي كودك و نوجوان را براي ارتقاي كاري برنامه‌سازان و توليدكنندگان بررسي كند، از اعلام فراخوان همكاري پژوهشگران خبر داد./

دكتر مهدي محمدي، دکتراي تخصصي رشته علوم کتابداري و اطلاع‌رساني، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره عنوان كرد: اين جشنواره نخستين گام‌هاي خود را مي‌پيمايد و قرار است نخستين شماره آن با محور موضوع «مهارت‌هاي زندگي» به همت مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما كه آثاري را نيز در اين زمينه منتشر مي‌كند، تا پايان تابستان جاري روانه بازار نشر شود.

سردبير و مدير مسوول فصلنامه «كودك، نوجوان و رسانه» مخاطبان اين نشريه را عوامل گوناگون رسانه‌ا‌ي ‌نظير تهيه‌كنندگان، مجريان و برنامه‌سازان كودك و نوجوان نام برد و اظهار كرد: اين اثر با هدف تهيه و توليد محتوا براي تامين نيازهاي اطلاعاتي اين گروه و ارايه ايده‌هايي نوين به آنها توليد و منتشر خواهد شد.

اين نويسنده و پژوهشگر خواستار همكاري نويسندگان حوزه كودك و نوجوان و متخصصان حوزه‌هاي گوناگون اعم از روان‌شناسي، تعليم و تربيت، ارتباطات، ادبيات كودك و ... شد و گفت:‌ قرار است اين فصلنامه در هريك از شماره‌هاي خود، بخشي را به كتاب‌شناسي آثار مرتبط، مقالات و پايان‌نامه‌هاي اين حوزه اختصاص دهد و ضمن معرفي مكتوبات اين عرصه به نقد و بررسي آنها بنشيند. 

قائم مقام انجمن كتابداري قم يادآور شد: نويسندگان و منتقدان مي‌توانند آثار يا نقدهاي مرتبط با موضوع هر شماره را براي انتشار به دفتر اين فصلنامه ارسال كنند.

محمدي در پايان تصريح كرد: فصلنامه «كودك، نوجوان و رسانه» تصميم دارد با ارايه ايده‌هاي جديد در راستاي ساخت و توليد برنامه‌هاي متناسب با نيازهاي عاطفي، اجتماعي و ... كودكان و نوجوانان و همچنين آسيب‌شناسي برنامه‌هاي كودك، نوجوان و رسانه با استناد به دستاوردهاي نويسندگان و صاحب‌نظران، گام‌ بردارد. 

محققان، پژوهشگران و علاقه­مندان مي­توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر با تلفن 2928710 ـ 0251 تماس حاصل بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها