چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹
جوان متهم به ربودن 400 کتاب از کتابخانه‌های آمریکا دستگیر شد

پلیس آشلند آمریکا مردی را که مظنون به ربودن بیش از 400 کتاب از کتابخانه منطقه ایگل پوینت بود دستگیر کرد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) به نقل از کا.تی.وی.ال نیوز، پلیس آشلند، سه شنبه جوان 24 ساله‌ای به نام « ارل استورر» را دستگیر کرد و بعد از بازرسی خانه او متوجه شد که حدود 400 جلد کتاب ناپدید شده از کتابخانه‌های ایگل پونت در خانه این جوان وجود دارد. پلیس اعلام کرده که در حال بررسی موضوع است ولی بررسی‌های اولیه نشان داده که بيشتر این کتاب‌ها با موضوع فلسفه و اخلاق، مربوط به کتابخانه هانون در دانشگاه اورگون جنوبی است.

کارمندان کتابخانه هانون، هنگامی که این جوان 24 ساله با تعدادی کتاب نیمه پاره از بازرسی کتابخانه خارج می‌شد، حدس زدند که او همان فردی است که مدتی به دنبال او می‌گشتند. برنت کیومینگز مسئول میز امانت کتابخانه هانون با اشاره به عکسی که از او هنگام خروج گرفته می گوید:«من از او عکس گرفتم و او پرسید که چرا از من عکس می‌گیرید، من هم گفتم به دنبال فردی می گردیم که قبلا از اینجا کتاب دزدیده و از او پرسيدم مایل نیستی برای کمک به نظم عمومی کمی صبر کنی؟ او گفت که منتظر می ماند و وقتی در حال خارج شدن بود، من ماموران انتظامات دانشگاه را صدا کردم.»

ایتورر اكنون به اتهام سرقت و دزدی در « جکسون کانتری» تحت بازداشت به سر می برد و پلیس اعلام کرده که در حال بررسی است تا ببیند این 400 کتاب مربوط به کداميك از کتابخانه‌های عمومی است. پلیس اعلام کرده عکس‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این جوان 24 ساله کتاب‌ها را به صورت غیرقانونی از كتابخانه خارج کرده است.

ایگل پوینت شهری در اورگون آمریکا در 40 کیلومتری مرز ایالت کالیفرنیا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها