چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱
عرضه و ارايه تابلوهاي مغناطيسي در نمايشگاه قرآن

مدير بخش محصولات فرهنگي نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم گفت: اين بخش مانند سال‌هاي گذشته به ارايه آثار قرآني در قالب هنرهاي مختلف مي‌پردازد. تابلوهاي مغناطيسي با محتواي قرآني از جمله اين آثاري محسوب مي‌شوند كه براي نخستين بار در معرض ديد بازديدكنندگان قرار خواهند گرفت./

محسن انصاري جعفري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب اظهار داشت: بخش محصولات فرهنگي نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم با 33 غرفه در سالن شبستان مركزي، محصولات متنوع قرآني را ارايه خواهد داد. بخش اعظم اين محصولات از صنايع و هنرهاي دستي تشكيل شده‌اند. امسال كوشيده‌ايم تا از ارايه آثار هنري ماشيني و غيردستي تا حد ممكن پرهيز كنيم.

وي ادامه داد: در برخي از غرفه‌هاي مستقر در اين بخش، از كارشناسان هنري دعوت شده تا هنر موردنظرشان را به طور زنده در مقابل چشمان بازديدكنندگان ارايه دهند و در صورت تمايل بازديدكنندگان، به آموزش هنرشان بپردازند.

مدير بخش محصولات فرهنگي نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم افزود: امسال تعداد غرفه‌هاي اين بخش از نمايشگاه نسبت به سال گذشته كاهش يافته كه ارايه هرچه بهتر محصولات فرهنگي با كيفيت بالا را مي‌توان از علت‌هاي آن برشمرد.

انصاري جعفري يادآور شد: تابلو فرش‌هاي قرآني، خانواده معرق‌ها كه شامل چوب، فلز، سنگ، شيشه و چرم است و منبت‌هاي چوبي، كاشي، شيشه و آيينه از ديگر محصولاتي‌اند كه در نمايشگاه نوزدهم عرضه خواهند شد.

وي در پايان گفت: اكنون تمامي غرفه‌هاي بخش محصولات فرهنگي نمايشگاه نوزدهم جانمايي و ديوارهاي اصلي چيده شده‌اند و تا دوشنبه (27 تيرماه) غرفه‌ها با هدف چيدمان محصولات فرهنگي به مسوول هر غرفه تحويل داده خواهند شد. 

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از ششم مرداد ماه تا چهارم شهريور ماه در مصلاي امام خميني(ره) برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط