چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۰
جذابيت بصري كتاب‌هاي سروش افزايش مي‌يابد

مديرعامل انتشارات سروش در نشست معارفه مدير جديد «واحد فني كتاب و نشريات» اين انتشارات گفت: براي ارتقاي سطح كيفي آثار تصميم داريم جذابيت بصري كتاب‌ها را افزايش دهيم./

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، نشست معارفه حسين نظري، ‌مدير جديد واحد فنی کتاب و نشریات انتشارات سروش عصر دیروز (21 تير) با حضور مهدي فضايلي، مدير عامل انتشارات و تني چند از مدیران و كاركنان واحد فني در اتاق جلسات این انتشارات برگزار شد.

در اين نشست مهدي فضايلي، مديرعامل انتشارات سروش با اشاره به پیشرفت‌های حوزه نشر در جهان، یکی از عوامل مهم اين موضوع را بسته‌بندي مناسب كالاهاي فرهنگي دانست و گفت: بخشي از كشش خواننده نسبت به كتاب در جذابیت‌های بصری آن است.

وي با اشاره به فعاليت واحد فني كتاب انتشارات سروش در چند سال اخير گفت: بخش وسيعي از اعتبار اين انتشارات بر اساس دقت نظر واحد توليد استوار است و بخش فني نيز نيازمند تحول جدي است.

فضايلي در ادامه افزود: هدف اين انتشارات ارايه كتاب با مختصات و ويژگي‌هاي فني مناسب است و بنابراين بخش فني بايد انرژي و نيروي نويني داشته و با بهره‌گيري از تجربيات گذشته، كيفيت آثار را ارتقا دهد.

مديرعامل انتشارات سروش افزود: آنچه به عنوان خروجي در انتشارات سروش در دسترس مخاطبان قرار مي‌گيرد، بايد در خور شان اين مجموعه باشد و در مرحله فروش نيز به ترغيب مخاطب بيانجامد. در اين راستا طراحی جلد و قطع کتاب، صفحه آرايي و جزيياتي همچون فونت بسيار موثر است. 

همچنين طی حکمی از سوی مدیر عامل انتشارات سروش سخاوت شرافتی مدیر چاپخانه انتشارات سروش شد. 

مراسم تودیع و معارفه مدیر چاپخانه انتشارات سروش نيز با حضور مدیر عامل، جمعی از مدیران و همکاران شاغل در واحد چاپخانه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها