دوشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۷
آشنايي دانش‏آموزان راهنمايي با موضوع گردشگري

رييس انجمن صنفي راهنمايان گردشگري فارس اختصاص بخش گردشگري در کتاب‏هاي حرفه و فن دانش‏آموزان مقطع راهنمايي را اقدامي مناسب براي آشناسازي دانش‏آموزان با موضوع گردشگري دانست.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره کل ميراث‏فرهنگي، صنايع‏دستي و گردشگري فارس، امير سبوکي گفت: اين اقدام شايسته توسط معاونت گردشگري اداره کل ميراث‏فرهنگي، صنايع‏دستي و گردشگري فارس و با همکاري آموزش و پروش استان فارس در حال انجام است.

وي همچنين به برنامه‏هاي تابستاني اين معاونت اشاره کرد و بيان داشت: روند اجرايي شدن برنامه‏هاي فرهنگي نسبت به سال گذشته از انسجام بيشتري برخوردار است و مي‏تواند فرصت مناسبي براي جذب گردشگران ايجاد کند.

رييس انجمن صنفي راهنمايان گردشگري فارس، ايجاد مبادلات دو سويه با ديگر کشورهاي منطقه را به‏ويژه در فصل تابستان فرصت مناسبي براي جذب گردشگران خارجي دانست.

سبوکي که در جلسه ستاد تسهيلات سفرهاي تابستاني سخن مي‏گفت، اظهار داشت: با ايرلاين‏هاي مختلف مذاکراتي در اين زمينه انجام گرفته و اين آمادگي را داريم که با برگزاري هفته فرهنگي شيراز در استانبول و بالعکس زمينه را براي معرفي هر چه بيشتر استان در اين شهر فراهم کنيم

وي در پايان با اشاره به اين‏که تنها سازمان ميراث‏فرهنگي، صنايع‏دستي و گردشگري متولي امر گردشگري نيست، گفت: تعامل و همکاري همه دستگاه‏ها با محوريت استانداري مي‏تواند راه‏گشاي مشکلات گردشگري استان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها