سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳
ساركوزي سوژه يك كتاب مصور

«نيكلا ساركوزي» رييس جمهور فرانسه به افرادي چون باراك اوباما، هيلاري كلينتون و سارا پيلين پيوست كه براي شهرتشان به سوژه يك كتاب كميك بدل شده اند./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از اينديا نيوز، اين مجموعه كتاب‌هاي مصور با عنوان «ولي كجاست؟» منتشر مي شود و عنوان كتاب جديد آن كه به ساركوزي اختصاص يافته «ساركوزي كجاست؟» توسط انتشارات پاريزين منتشر شده است.
 
در اين كتاب زندگي رييس جمهور فرانسه در شماري از صحنه‌هاي مختلف زندگي‌اش چون حضورش در عروسي سلطنتي موناكو و نيز هواپيماي جت جديد او با عنوان «خط هوايي ساركو يك» مورد توجه قرار گرفته است. 

«پاسكال فيورتو» نويسنده اين كتاب در اين باره گفت: «ساركو واقعا اين تاثير را با بودن فيزيكي و سياسي در جاهاي مختلف در آن واحد ايجاد كرد و ما مي‌خواستيم با اين ايده صحنه‌هاي مختلف حضور او را در دفترش ثبت كنيم».
 
در اين كتاب به حضور ساركوزي، به عنوان شخصيتي كه او را به عنوان «سوپر ساركو» در روزهاي نخست روي كارآمدنش مطرح كرده بود، توجه شده و در عين حال به فشارهايي كه در سال 2009 او با آن‌ها روبه رو شد نيز پرداخته شده است. 

اين مجموعه كميك بوك يا كتاب مصور به قصد آشنا كردن دوستداران اين صنعت با چهره‌هاي سياسي از سال 1987 منتشر مي شود. چهره اصلي اين كتاب مصور «ولي» نام دارد كه به نقاط مختلف جهان سفر مي‌كند و در قالب كارت پستال‌هايي كه مي‌فرستد به بررسي چيزهاي جديد كه ديده مي‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها