یکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰
کتاب « روابط کارگر و کارفرما در اسلام» در پاکستان منتشر شد

کمیسیون آموزش عالی پاکستان در کتابی روابط کار بین کارگر و کارفرما را از نگاه حقوق اسلامی بررسی کرد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) به نقل از روزنامه نیوز، این کتاب با عنوان «روابط کارگر و کارفرما در اسلام» توسط شهزاده لنگه از کارمندان بخش امنیت اجتماعی وزارت کار و نیروی انسانی پاکستان نوشته شده و نویسنده در آن مهم ترین مسایل مربوط به کار و کارگر از جمله شرایط کار، محیط کار، شرایط استخدامی، بهداشت، امنیت و مسایل رفاهی نیروی کار را بر اساس اصلی‌ترین قوانین کار در پاکستان بررسی کرده است.

این کتاب مباحث تشریحی مربوط به قوانین کار قابل اجرا در کشور پاکستان و فهرست این قوانین را مورد بحث و بررسی قرار داده و برای کسانی که به پژوهش در زمینه قوانین کارعلاقه مندند و همچنین صاحبان حرف مختلف، مفید و قابل استفاده است. «روابط کارگر و کارفرما در اسلام» همچنین برای سرمایه‌گذاران و صاحبان شرکت‌های مختلف قابل استفاده است. شهبازه لنگه نویسنده کتاب معتقد است که روابط کارگر و کارفرما در اسلام، نقشی حیاتی در کمک به منافع طرفین و ایجاد توازن در روابط آنها ایفا می‌ كند.

این کتاب همچنین برای کارگران مشاغل عمومی، دانشجویان رشته حقوق و سایر علاقمندان قابل استفاده بوده و خوانندگان می توانند با استفاده از محتوای آن، به ارزیابی مناسبی از قوانین کار پاکستان در چارچوب قرآن و حدیث دست پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها