دوشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴
انتشار نتايج نشست‌هاي «امنيت در فضاي مجازي»

پژوهشگاه فرهنگ،‌ هنر و ارتباطات اسلامي، مجموع مباحث مطرح شده در دو نشست تخصصي پژوهشکده هنر و رسانه اين پژوهشگاه را در کتاب «امنيت در فضاي مجازي» منتشر كرد._

مصطفی اسدزاده، مدیر ارتباطات پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات اسلامي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)با اعلام اين خبر،درباره ضرورت انتشار اين کتاب اظهار كرد: سرعت تحولات فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌ويژه در حوزه فضاي مجازي و اينترنت از يک سو و استفاده روزافزون کاربراني که سواد رسانه­ای لازم را برای استفاده مفید، بهینه و عاری از عوارض گوناگون ندارند از سوي ديگر، نگرانی­هایی جدی را پدید آورد و بحث درباره امنیت در فضای مجازی در کشورمان را بسیار مهم و ضروری ساخت.
 
وي افزود: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نيز با برگزاري دو نشست تخصصي با حضور دکتر مهدی منتظرقائم، عضو هيات علمي دانشگاه تهران، اين موضوع را به تفصيل بررسي كرد.
 
اسدزاده خطرهاي امنيتي در اينترنت، مديريت فرهنگي فضاي مجازي، اينترنت و فرهنگ سياسي، شبهه‌افکني در فضاي مجازي و آسيب‌هاي فرهنگي در فضاي مجازي را از جمله مباحث اين کتاب برشمرد. 

نخستين چاپ کتاب «امنيت در فضاي مجازي» به تازگي از سوي پژوهشگاه فرهنگ،‌ هنر و ارتباطات اسلامي در 96 صفحه و بهاي 15000 ريال منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط