سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۰
كساكاوش ميزبان سه دوره آموزشي حوزه چاپ

مدير موسسه «كساكاوش» از برگزاري سه دوره آموزشي حوزه چاپ در تير و مرداد امسال خبر داد و گفت: دوره‌هاي «کاربرد فناوری UV در صنعت چاپ»، «سرویس و نگهداری SM/PM 74» و «از مانیتور تا چاپ» با هدف ارتقاي سطح دانش در چاپخانه‌هاي تهران، برگزار مي‌شود./

سيامك دري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، درباره اين دوره​ها گفت: سومين دوره كارگاه «کاربرد فن​آوری UV در صنعت چاپ» 29 و 30 با هدف آشنايي مخاطبان با مزايا و محدوديت‌هاي تكنولوژي يووي برگزار مي​شود.

دري با اشاره به بخش​هاي آموزشي اين دوره اظهار كرد: در اين دوره 2 روزه مباحثي مانند اجزاي ورني و مركب، فن‌آوري‌هاي سنتي مركب و ورني، معايب فن‌آوري‌هاي سنتي، فن‌آوري‌هاي نوين مانند مركب‌هاي آب پايه و يووي و صنايع هدف فن‌آوري يووي معرفي مي‌شوند.

وي همچنين درباره برگزاري دومين دوره «سرویس و نگهداری SM/PM 74» توضيح داد:‌ اين دوره نيز از 22 تا 24 تیر به صورت تئوری و عملی برگزار مي‌شود.

به گفته دري، پنج مرحله آموزشي در اين كارگاه پيش‌بيني شده است كه شامل تغذيه، مجموعه يا برج‌هاي چاپ، قسمت تحويل، وسايل جانبي و پشت و رو‌ زن مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: مخاطبان در اين دوره با مفهوم نگهداري و سرويس، نظافت اوليه تجهيزات، معاينه عمومي و بازرسي كلي بدنه، تشخيص محل اشكال، تنظيمات اوليه دستگاه و ... آشنا خواهند شد.

مدير موسسه كساكاوش همچنين درباره کارگاه «از مانیتور تا چاپ» نيز توضيح داد: سومين دوره اين كارگاه در روزهاي 5 و 6 مرداد برگزار مي‌شود و در اين دوره مفاهیم رنگ‌شناسي و ابزارها و راهکارهای موثر در صنعت چاپ آموزش داده مي‌شود.

دري تصريح كرد: اين دوره آموزشي با هدف آشنایی با سیستم رنگ در رايانه و نحوه انطباق آن با سیستم چاپ پيش‌بيني شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها