سه‌شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵
هفت شهر فيروزه‌ای، برنامه‌هايی برای مطالعه دارد

دومين برنامه «هفت شهر فیروزه‌ای» در هفت منطقه از پايتخت، اين هفته با محوريت «مطالعه در خانواده» برگزار مي‌شود كه با ويژه‌برنامه‌هاي مبعث حضرت رسول اكرم(ص) همراه خواهد بود.

ايبنا نوجوان: به مناسبت مبعث پیامبر اكرم(ص)، سازمان فرهنگي ـ ‌هنري شهرداري تهران علاوه بر برگزاری ویژه‌برنامه‌های «هفت شهر فیروزه‌ای» در دو بوستان و پنج فرهنگ‌سرای تهران در روز جمعه 10 تير، پنج‌شنبه 9 تير نیز ویژه‌برنامه‌ای برای خانواده‌های تهرانی در بوستان ولایت برگزار خواهد شد. در اين برنامه‌ها، بخش‌هاي ويژه‌اي براي كودكان و نوجوانان طراحي شده است. 

فرهنگ‌سرای بهاران كه اجراي برنامه‌هاي هفت شهر فيروزه‌اي با محوريت «مطالعه در خانواده» را بر عهده دارد. 

فرهنگسرای بهمن نیز با توجه به رویکرد هفته‌ي دوم هفت شهر فیروزه‌ای با عنوان مطالعه در خانواده، میزبان مصطفی رحماندوست خواهد بود. 

از ديگر برنامه‌هاي هفت‌شهر فيروزه‌اي مي‌توان به برپايي ايستگاه‌هاي كتاب‌خواني، فروش كتاب و قصه‌گويي براي كودكان اشاره كرد. 

«هفت شهر فیروزه‌ای» يكي از ويژه برنامه‌هاي جشنواره‌ي تابستاني تهران با عنوان «فصل نشاط و اميد» است كه در دو بوستان ملت و ولایت و فرهنگ‌سراهای رازی، بهاران، بهمن، خاوران و اشراق، روزهاي جمعه از ساعت 18 تا 23 برگزار مي شود.

اين برنامه هر هفته يك شعار محوري دارد كه جمعه‌ي گذشته با استقبال  با محوريت «خانواده و همسايه‌داري» برگزار شد و اين هفته با محور «خانواده و مطالعه» برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها