سه‌شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۶
مجموعه داستانک‌های آذر‌آيين منتشر مي‌شود

قباد آذر‌آيين،‌ برگزيده هشتمين دوره جايزه كتاب فصل، كه رمان «عقرب‌ها را زنده بگير» او در نمايشگاه کتاب امسال عرضه شد، از انتشار مجموعه داستانك‌هاي «گاو شقايق را نمي‌فهمد» تا يك ماه آينده خبر داد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، آذر‌آيين درباره اين كتاب توضيح داد: «گاو شقايق را نمي‌فهمد»،‌ با بهره‌گيري از وقايع روزمره و برخي رويدادهاي اجتماعي نوشته شده است.

«عقرب ها را زنده بگير» نيز رماني از آذر آيين است كه اوايل امسال(90) به چاپ رسيد. اين رمان در حال و هوايي نوستالژيك نوشته شده است.

به گفته آذز‌آيين، اين رمان در واقع راوي بخشي از خاطرات خود اوست كه با تحليل برخي مسايل اجتماعي و موضوعاتي مانند فقر، گرسنگي ‌و گرما در جنوب ايران، به قالب داستان درآمده است و گوشه‌هايي از وضعيت اجتماعي سال‌هاي دهه‌ 40 و 50 در خوزستان را توصيف كرده است. 

«چه سينما رفتني داشتي يدو؟!» نيز نام مجموعه داستاني از اين داستان‌نويس است كه اسفند سال گذشته(89) از سوي نشر افكار در قفسه كتابفروشي‌ها جاي گرفت.

وي همچنين يك اثر داستاني را در نشر ثالث در مراحل اوليه انتشار دارد. 

آذر‌آيين اين روزها نگارش رماني را نيز آغاز كرده است. 

قباد آذرآيين برگزيده هشتمين دوره جايزه كتاب فصل  و نامزده سومين دوره جايزه ادبي جلال آل‌احمد براي مجموعه داستان «هجوم آفتاب» است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط