سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
نمايشگاه كتاب كودك و نوجوان اروميه تمديد شد

نخستين نمايشگاه تخصصي كتاب كودك و نوجوان اروميه به دليل استقبال از آن، دو روز تمديد شد. اين نمايشگاه با همكاري اداره‌كل فرهنگ و ارشاد استان آذربايجان غربي توسط انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان برپا شده است.

ايبنا نوجوان: نمايشگاه تخصصي كتاب كودك و نوجوان اروميه كه از 24 خردادماه در كتاب‌خانه‌ي مركزي اروميه افتتاح شد، قرار بود يك هفته فعاليت كند كه به دليل استقبال نوجوانان و والدين آن‌ها از اين نمايشگاه، زمان آن به مدت دو روز تمديد شد و تا پايان روز پنج شنبه دوم تير ماه ادامه خواهد داشت.

اين نمايشگاه با حضور بيش از 98 ناشر و عرضه‌ي 5000 عنوان كتاب برگزار شده است. در بخش جنبي اين نمايشگاه نيز برنامه‌هاي گوناگوني از جمله كارگاه خلاقيت كودكان، داستان‌نويسي، نقاشي و انجام تئاتر عروسكي به صورت روزانه و نشست‌هاي ادبي با حضور «كِلِر ژوبرت» و مريم اسلامي برگزار شد.
 
بيش از يك ميليون جلد كتاب در اين نمايشگاه با تخفيف 40 درصد ارائه شده كه تعداد زيادي از آن‌ها از كتاب‌هاي تازه منتشر شده‌اند.

اين كتاب‌ها در حوزه كودك و نوجوان با موضوعات مذهبي، دفاع مقدس، شعر، داستان، رمان، علمي، دانش‌نامه و ... است كه موضوعات مذهبي و دفاع مقدس و وسايل كمك آموزشي داراي غرفه‌هاي اختصاصي در نمايشگاه هستند و مابقي كتاب‌ها بر اساس گروه سني و هر گروه سني بر اساس موضوع چيدمان شده تا انتخاب كتاب‌ها آسان‌تر باشد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها