سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰
كتابي از سازمان آموزش و پرورش استثنايي

«گبه‌بافي» عنوان كتابي است كه به تازگي از سوي انتشارات سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور راهي بازار نشر شده است. اين اثر با هدف تسهيل و ايجاد هماهنگي در روند ياددهي ـ يادگيري حرفه گبه‌بافي ارايه شده است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، مولف در اين اثر كه ويژه دانش‌آموزان سال اول دوره متوسطه حرفه‌اي است، به معرفي توانايي‌ها، ابزار و وسايل مورد نياز و روش انجام فعاليت‌ها به روش تحليل تكليف مي‌پردازد.

در پايان هر درس با هدف تمركز دانش‌آموزان بر محتواي آموزشي و انجام ارزيابي كتبي، تعدادي سوال مطرح شده و همچنين فعاليت‌هايي براي تعميق يادگيري دانش‌آموزان ارايه شده‌اند. در اين اثر مطالبي با عنوان «بيشتر بدانيم» به چشم مي خورد كه زمينه لازم را براي افزايش اطلاعات دانش‌آموزان فراهم مي‌كنند.

كتاب «گبه‌بافي» از يازده فصل تشكيل شده كه «ايمني و بهداشت در محيط كار»، «آشنايي با گبه»، «ابزار گبه‌بافي»، «نقشه‌ خواني»، «گليم‌بافي ابتداي گبه» و«شيرازه بافي» عناوين برخي از فصول يازده‌گانه اين نوشتار را تشكيل مي‌دهند.

مولف در اين اثر تمام مراحل گبه‌بافي را همراه با تصاوير واضح توضيح داده است؛ به گونه‌اي كه حجم بيشتري از صفحه را تصاوير مربوط به مراحل گبه‌بافي به خود اختصاص داده‌اند.

چاپ دوم كتاب «گبه‌بافي» اثر نجمه زارع با همكاري نازلي مشايخي، نزهت‌الملوك كوهكن و مريم كامراني‌فرد با 74 صفحه و بهاي 11 هزار ريال به تازگي از سوي انتشارات سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور منتشر و راهي بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط