پنجشنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰
یک كتاب جامع درباره اسكي

كتاب «اسكي» اثر «كريس فلوز» با بهره‌مندي از تصاوير رنگي براي ارايه مطالب آموزشي درباره اين رشته ورزشي از سوي نشر هيومن كنتيكس منتشر شده است._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از سايت ناشر، اين اثر علاو بر ارايه اطلاعات و برنامه‌هاي آموزشي اسكي، به بيان چگونگي تمرين براي هر يك از گرايش‌هاي اين رشته ورزشي مي‌پردازد. 

مولف اين كتاب گام به گام خواننده را با تمرين های اسكي و عوامل موثر در اين ورزش از جمله، تناسب اندام و آمادگي جسماني، مهارت در تكنيك‌ها و تاكتيك‌ها، آشنا مي‌سازد.

كتاب حاضر همچنين درباره اسكي در پيست‌هاي مختلف و اسكي كوهستان اطلاعاتي به مخاطب می دهد.

3 بخش و 14 فصل، اطلاعات كتاب را در خود جاي مي‌دهند كه بخش نخست، عملكردهاي اسكي و گرايش‌هاي مختلف آن را بيان مي‌كند و در بخش بعد به ارايه تمرين‌ها و راه‌هاي كسب شجاعت در تمرين مي‌پردازد و بخش پاياني راهنماي توسعه برنامه‌هاي تمريني براي بهبود عملكرد است.

در قسمتي از توضيحات اثر درباره نويسنده آمده است: «كريس فلوز، از سابقه 25 ساله مربيگري در اسكي برخورداراست. وي 8 سال است كه به عضويت در ميان مربيان حرفه‌اي اسكي (psia) درآمده و سالانه 28 دوره آموزشي در 18 كشور جهان برگزار مي‌كند. وي در حال حاضر مسوول مركز آموزش اسكي آمريكاي شمالي است و سابقه 15 سال معاونت رييس بخش آموزش اسكي آمريكا را نيز دارد. فلوز تاكنون سابقه مربيگري ماركو ساليوان قهرمان اسكي مسابقات جهاني سال 2008 و جف هميلتون قهرمان چهار دوره اسكي سرعت المپيك را نيز دارد.»

كتاب «اسكي» از سوي نشر هيومن كنتيكس در 264 صفحه و بهاي 24.95 دلار آمريكا منتشر و به بازار نشر جهاني عرضه شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها