سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶
نشست ارزيابي كالاهاي چاپي وارداتي به كشور

نشست ارزشیابی کالاهای چاپی وارداتی عصر امروز (24 خرداد) در دفتر اداره کل ارزشیابی وزارت بازرگانی و با حضور مدیران و صاحبنظران حوزه چاپ و صادرات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، به نقل از روابط عمومي اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ كشور، ابوالفضل ایمنی، مدیر روابط عمومی این اتحادیه گفت: این نشست با حضور مدیر کل دفتر ارزشیابی وزارت بازرگانی، اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران و دبیر کنفدراسیون صادرات غیر نفتی برگزار می‌شود.

وي افزود: در اين نشست، موضوعاتي مانند قیمت تمام شده کالاهای چاپی وارداتی، نرخ اصلی این کالاها قبل از ورود به کشور، چگونگی تعيين قیمت تعرفه‌های واردات این محصولات، راه‌های جلوگیری از خروج غیر منطقی ارز با کمک صنعت چاپ و ایجاد کارگروه تخصصی قیمت‌گذاری کالاهای چاپی و ... بررسي مي‌شود.

ایمنی با اشاره به آمار ارایه شده از سوي دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار كرد: طبق اين آمار در سال 1389 ارزش واردات محصولات چاپی به کشور رقمی معادل یک تریلیون و پانصد هزار ریال بوده است که با توجه به واردات بخش اعظم كالاهاي چاپي از سوی واردكنندگان کالاهای چاپی و اعلام نشدن آمار آن، این رقم به‌طور تقریبي یک سوم اصل آن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها