جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۲:۲۸
آموزش داستان‌نويسی در انجمن نويسندگان

ثبت‌نام در كلاس‌هاي داستان‌نويسي انجمن نويسندگان كودك و نوجوان آغاز شد. كلاس‌هاي داستان‌نويسي از ابتداي مردادماه توسط دو تن از نويسندگان عضو اين انجمن برگزار مي‌شود.

ايبنا نوجوان، کلاس داستان‌نویسی سیامک گلشیری از شنبه اول مرداد، ساعت 17 و کلاس داستان‌نویسی محمدجواد جزینی از یک‌شنبه دوم مرداد ساعت 15 در انجمن نويسندگان كودك و نوجوان آغاز می‌شود. 

سیامک گلشیری سال ۱۳۴۷ در اصفهان متولد شد و فعالیت ادبی‌اش را به‌طور جدی از سال ۱۳۷۱ آغاز کرد. او داستان‌نویسي است كه ابتدا براي بزرگ‌سالان مي‌نوشت و به‌تازگي داستان‌هايي براي نوجوانان نيز نوشته است. «سمک عیار» (تحلیل و تلخیص سمک عیار) و «قصه‌ي دیگچه و ملاقه» از آثار اين نويسنده و مترجم در حوزه‌ي كودك و نوجوان به‌شمار مي‌آيند. آخرين كتاب گلشيري در حوزه‌ي نوجوان، رمان «اولین روز تابستان» است كه در طرح «رمان نوجوان امروز» از سوي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان منتشر شد.

محمدجواد جزيني سال 1344 در اصفهان به دنيا آمده است. از سال 1366 شروع به همکاری با حوزه‌ي هنری کرد و همچنین به عضویت شورای سردبیری سوره «بچه‌های مسجد»، ماه‌نامه‌ي سوره و ادبیات داستانی در آمد. او سال‌ها مسوول آموزش داستان‌نویسی در حوزه‌ي‌ هنری و موسس هنرستان ادبیات داستانی بود. «الفبای داستان‌نویسی»، «تابستان پرماجرا» و «روزي اين‌چنين» از جمله‌ي كتاب‌هاي اين نويسنده‌ در حوزه‌ي كودك و نوجوان هستند. 

علاقه‌مندان براي ثبت‌نام در اين كلاس‌ها و كسب اطلاعات بيش‌تر با دبیرخانه‌ی انجمن با شماره‌هاي 88317755 و88835467 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها