جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۱:۵۷
آموزش ویراستاری در انجمن نويسندگان كودك و نوجوان

انجمن نويسندگان كودك و نوجوان دوره‌ جدید كارگاه ویراستاري را از اول خرداد‌ماه آغاز می‌كند. این كلاس‌ها در دو ترم برگزار می‌شود و مدرس آن محمد‌ حسینی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، دوره‌ جدید آموزش ویرایش از یک‌شنبه اول خرداد‌ماه آغاز می‌شود. این دوره در دو ترم(20 جلسه) برگزار می‌شود و اين دوره توسط محمد‌ حسینی، ويراستار و نويسنده عضو انجمن نويسندگان كودك و نوجوان تدريس مي‌شود.

محمد حسيني، حدود 12 سال است كه ويرايش كتاب‌هاي گوناگون را بر عهده دارد و كتابي با عنوان «مبانی ویرایشی و در آمدی بر زبان داستان» را به رشته تحرير درآورده است.

تعريف ويرايش، انواع ويرايش، درآمدي بر علم زبان‌شناسي، كاربرد زبان در داستان، زبان داستان، آشنايي با متون روايت‌گر كهن، آشنايي با نثر روايت‌گر معاصر و رسم خط فارسي، برخي از سرفصل‌هاي اين دوره آموزشي هستند.

ثبت نام برای کلاس‌های داستان‌نویسی اين انجمن نيز آغاز شده است. اين كلاس‌ها از مردادماه توسط دو تن از نويسندگان عضو اين انجمن برگزار مي‌شود.

ترم نخست کلاس داستان‌نویسی سیامک گلشیری از شنبه اول مرداد، ساعت 17 و ترم اول کلاس داستان‌نویسی محمدجواد جزینی از یک‌شنبه دوم مرداد ساعت 15 آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان براي شركت در اين كلاس‌ها و كسب اطلاعات بيشتر با دبیرخانه‌ی انجمن به شماره‌هاي 88317755 و88835467 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها