جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۸
پيگيري مطالبات ناشران انقلابي به واسطه مَنا صورت مي‌گيرد

احمد نثاري، يكي ازاعضاي هيات مديره مجمع ناشران انقلاب اسلامي گفت: مَنا می‌تواند بسیاری از کاستی‌هاي گذشته را در عرصه تولید و توزیع آثار انقلابی جبران کند. در واقع ناشران انقلابی مطالباتی دارند که باید به واسطه چنین مجامع و تشکیلاتی پیگیری و محقق شوند./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) احمد نثاري، رييس موسسه انتشاراتي اميركبير و يكي از اعضاي هيات مديره مجمع ناشران انقلاب اسلامي اظهار داشت: جمعي از ناشران ارزشي و انقلابي با دغدغه‌اي مشترك اين مجمع را تشكيل داده‌اند.

وي با اشاره به ناشراني مانند، سوره مهر، شاهد، اميركبير، بوستان كتاب و آستان قدس رضوي به عنوان بدنه اصلي مَنا، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های ناشران انقلاب این است که بتوانند به درستی دین و ارزش‌های انقلابی را به نسل جوان انتقال دهند و این مجمع می‌تواند این فضا را برای آنان فراهم کند.

‌رييس موسسه انتشارات اميركبير، درباره مجمع ناشران انقلاب اسلامي، گفت: ‌گرچه براي راه‌اندازي اين مجمع دير اقدام شده،‌ اما در حال حاضر مَنا می‌تواند بسیاری از کاستی‌هاي گذشته را در عرصه تولید و توزیع آثار انقلابی جبران کند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: استفاده از روش‌هاي مناسب توليد و توزيع آثار، يكي از عوامل مبارزه با موانع است. در واقع ناشران انقلابی مطالباتی دارند که باید به واسطه چنین مجامع و تشکیلاتی پیگیری و محقق شوند.

بيست‌وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، شنبه (24 ارديبهشت) به كار خود پايان مي‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها