چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۸
عشق به معرفي فرهنگ گيلان، تنها عامل حضورمان است

نماينده ناشران گيلاني در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران با اشاره به عرضه آثار سي ‌و پنج ناشر در غرفه‌اي 9 متري، گفت: تنها عشق به معرفي فرهنگ سرزمينمان است كه ما را به نمايشگاه مي‌‌كشاند./

مسعود جلالي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: غرفه 9 متري كه در آن مستقريم، فضايي اندك براي عرضه كتاب‌هاي سي‌ و پنج ناشر است، به همين دليل موفق به عرضه برخي كتاب‌ها نمي‌شويم. 

جلالي با اشاره به مشكلات سكونت و حمل و نقل ناشران شهرستاني در اين نمايشگاه، گفت: به عنوان نماينده تعدادي از ناشران گيلاني، انتظار دريافت امكاناتي نظير سكونت يا حمل و نقل را ندارم، بلكه تنها انتظارم اين است كه فضاي بيشتري در اختيارم قرار دهند تا از عهده مسووليتم كه نمايش و فروش كتاب ناشران است، برآيم.

وي گفت: در نمايشگاه‌هاي استاني با استقبال بيشتري نسبت به نمايشگاه كتاب تهران روبه‌رو مي‌شويم و فروشمان نيز بيشتر است كه اين وضعيت، از وسعت بيشتر غرفه‌هايمان و همچنين برخي امكانات نظير حمل و نقل در اين نمايشگاه ناشي مي‌شود.

جلالي تاكيد كرد: با وجود تمام اين مشكلات به خاطر عشق به گيلان به نمايشگاه كتاب تهران مي‌آييم. از سوي ديگر، نشر كتاب كاري است كه از سر علاقه آن را انتخاب كرده‌ايم و به همين دليل همه مشكلات را بر خود هموار مي‌كنيم تا در اين حوزه حضور داشته باشيم. 

بيست و چهارمين نمايشگاه كتاب تهران تا 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط