سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵
فعاليت كارگروه‌هاي انجمن نويسندگان كودك از سر گرفته مي‌شود

كارگروه‌هاي انجمن نويسندگان كودك و نوجوان دور جديد نشست‌هاي تخصصي خود در سال جاري را از هفته آينده آغاز مي‌كنند. كارگروه‌هاي رمان و داستان از جمله اين كارگروه‌ها هستند كه نشست‌هاي نقد و بررسي خود را به طور هفتگي دنبال خواهند كرد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، انجمن نويسندگان كودك و نوجوان در سال‌هاي اخير كارگروه‌هاي ادبي مختلفي تشكيل داده كه هر كدام از آن‌ها نشست‌هايي به صورت هفتگي برگزار مي‌كند و علاقه‌مندان به صورت رايگان در نشست‌هاي تخصصي اين كارگروه‌ها حضور مي‌يابند.

نشست‌هاي امسال اين كارگروه‌ها شنبه هفته آينده با نشست كارگروه رمان زير نظر محمدرضا يوسفي آغاز مي‌شود و روز يكشنبه نيز كارگروه داستان انجمن تشكيل مي‌شود.

مصطفي خرامان دبير انجمن نويسندگان كودك و نوجوان به ايبنا گفت كه كارگروه هاي شعر و علمي ـ تخيلي و فانتزي انجمن هم روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه هفته آتي نشست‌هاي خود را شروع مي‌كنند.

خرامان افزود: كارگروه ادبيات نمايشي نيز امسال نشست‌هاي خود را به طور جدي دنبال خواهد كرد و مي‌توان گفت انجمن هر روز ميزبان نشست‌هايي در ژانرهاي مختلف ادبي است.

در نشست‌هاي كارگروه‌هاي مختلف انجمن آثار ژانرهاي مختلف به نقد و بررسي گذاشته مي‌شود و نيز آثار اعضا خوانده و نقد مي‌‌شود.

به گفته خرامان، نشست‌هاي امسال انجمن ساعت 17 تا 19 برگزار مي‌شود و ورود عموم به آن‌ها آزاد است. 

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در خیابان سمیه بعد از تقاطع مفتح، بن‌بست پروانه، شماره ۲ واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها