یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۴
«پسری که مرا دوست داشت» بلقيس سليماني منتشر شد

«پسری که مرا دوست داشت»، ‌نوشته بلقيس سلیمانی راهي بازار كتاب شد. محور برخي از داستان‌هاي اين مجموعه كه قالب داستان كوتاه كوتاه دارند، نگاهي به مسايل حاشيه جنگ است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين مجموعه دومين اثر داستاني سليماني است كه در سال جاري(89)‌راهي بازار كتاب شده است.

به «هادس خوش آمديد»، نيز اثر داستاني ديگري از اوست كه تابستان امسال به چاپ رسيد. 

سليماني در مجموعه داستان تازه‌اش كه «پسري كه مرا دوست داشت»، نام دارد، نگاهي سرد و در عين حال تامل‌برانگيز به برخي موضوعات مورد نظرش كه مساله مرگ يكي از آن‌هاست، دارد. 

«بازی آخر بانو»، «خاله بازی»، «بازي عروس و داماد» و «به هادس خوش آمديد»، نام آثار داستاني است كه تا به حال از اين نويسنده راهي باراز كتاب شده است. 

داستان «پسري كه مرا دوست داشت» اين‌گونه آغاز شده است: 

«پسري كه مرا دوست داشت هر شب با دو اسلحه ژ3 به خانه‌مان مي‌آمد تا همراه برادرم به پايگاه مقاومت برود...آخرين شبي كه پسري كه مرا دوست داشت به من آموزش نظامي داد، من موفق شدم اسلحه را در مدت دو دقيقه و سي و هفت ثانيه باز و بسته كنم. البته با چشم باز...»
 
مجموعه داستان «پسري كه مرا دوست داشت»، اسفند امسال(89) از سوي نشر ققنوش راهي بازار كتاب شد. اين كتاب 104 صفحه‌اي با قيمت 2000 تومان ارايه مي‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
    جالب بود اما باید در نظر گرفت که وقتی مطلبی درباره کتابی که منتقدان آن را اثری درخشان می دانند باید نقدهای خوبی از آن را نیز به نمایش گذاشت.با توجه به کارهای خانم سلیمانی می توان گفت که این نویسنده ی فارسی زبان سبک خاص و جذابی را برای نوشتن داستان کوتاه ها یا داستان های میلیمالیستی یا فلش فیکشن هایشان به کار می برند که باعث شده در بین عموم داستان های کوتاهشان نسبت به رمان هایشان مخاطب بیشتری داشته باشد.اما درود بر نویسنده ای که هميشه نوشتن را وظیفه خود می داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط