شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۰
ششمین نشست «شعرخوانی و نقد» برگزار می‌شود

ششمین نشست «شعرخوانی و نقد» یک‌شنبه (1 اسفند) در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. در این نشست علاوه بر شعرخوانی مجموعه شعر «68 ثانیه به اجرای این اپرا مانده است» اثر مریم جعفری آذرمانی نقد و بررسی می‌شود./

عباس کریمی، دبیر این نشست در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: در نقد این مجموعه شعر، اسماعیل امینی به عنوان منتقد حضور دارد و بخش دوم نشست به شعرخوانی اختصاص یافته است.

وی درباره استقبال مخاطبان از این جلسات توضیح داد: باوجود آن‌که این جلسات با نشست‌های دیگری همزمان شده، اما استقبال خوبی از آن صورت گرفته است. هفته گذشته 35 نفر در بخش شعرخوانی شرکت کردند. همچنین محیط نشست‌ها، محیطی صمیمی است و آموزش از طریق شعرخوانی صورت می‌گیرد.

مریم جعفری آذرمانی متولد سال 1356 و دارای مدرک کارشناسی در رشته زبان و ادبیات فرانسه است. مجموعه شعرهای «سمفونی روایت قفل‌شده»(1385)، «پیانو»(1386)، «زخمه» و «هفت» و پیش‌تر از این شاعر به چاپ رسیده‌اند.

ششمین نشست «شعرخوانی و نقد» عصر فردا (1 اسفند) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط