یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴
"دانستني‌هاي جنگ" كتاب مي‌شوند

مجموعه "دانستني‌هاي جنگ" در برگيرنده اطلاعات متنوع با تركيبي از تصوير و متن است كه در دفتر ادبيات و هنر مقاومت نوشته و توليد مي‌شود. تاكنون 4 عنوان كتاب از اين مجموعه آثار به چاپ رسيده‌اند .

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) دفتر ادبيات و هنر مقاومت حوزه هنري در صدد است براي آشنايي نوجوانان و جوانان با عناصر مهم و دخيل در جنگ تحميلي عراق عليه ايران، آثاري را در قالب "دانستني‌هاي جنگ" توليد و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ برساند.

بر همين اساس تاكنون 4 عنوان كتاب از اين مجموعه به چاپ رسيده‌اند كه "همه چيز درباره جنگ" از مرتضي سرهنگي، "هر كسي كار خودش" نوشته رحيم مخدومي و "هشت سال اين‌گونه گذشت" از جعفر شيرعلي‌نيا، از جمله اين آثارند.

"دانستني‌هاي جنگ"، متمركز بر يك قالب خاص مانند خاطره نيستند. اطلاعات آن‌ها با قالب‌هاي متنوع، خبر، گزارش، آمار، معرفي اشخاص و مناطق مرتبط با جنگ تحميلي عراق عليه ايران گرد مي‌آيند.

اين كتاب‌ها با ديدي واقع‌نگر، اطلاعات جامعي را كه حاصل ذوق نويسنده است، در اختيار گروه‌هاي سني نوجوان و جوان قرار مي‌دهند و در قالب تلفيقي از متن و تصوير تدوين مي‌شوند تا به انتقال مفاهيم كمك كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط