سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۹
نخستین نشست «شعرخوانی» برگزار می‌شود

نخستین نشست از سلسله نشست‌های «شعرخوانی» سرای اهل قلم عصر امروز از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. علاقه‌مندان حوزه شعر می‌توانند در این نشست حضور یابند. آشنايي شاعران جوان با جریان شعر روز از جمله اهداف برپايي اين نشست‌هاست.\

مژگان عباسلو، دبیر نشست شعرخوانی در گفت و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره این نشست گفت: در این نشست‌ها شاعران جوان امکان ارائه سروده‌های خود را دارند تا بتوانند در محفلی شایسته به قرائت شعرهایشان بپردازند و از نقطه نظرات سایران آگاه شوند. از سوی دیگر با برگزاری چنین جلساتی شاعران جوان می‌توانند با جریان شعری روز آشنا شوند.

وی ادامه داد: این امر می تواند تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح شعر جوان داشته باشد. البته قرار نیست این جلسات تنها به دلیل حضور شخصیت‌های مطرح در حوزه شعر برگزار شود بلکه تمامی علاقه‌مندان می‌توانند در این جلسات حاضر شوند.

عباسلو یادآور شد: قصد داریم در نشست‌های بعدی از حضور افرادی که در جلسات نقد حضور فعال داشته‌اند بهره گیریم تا سروده‌های شاعران جوان در معرض نقد و بررسی قرار گیرند.

نخستین نشست‌ از سلسله نشست‌های «شعرخوانی» عصر امروز از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. شرکت در این نشست برای عموم آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط