پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۰
انتشارات مسجد مقدس جمكران و ارايه 300 عنوان كتاب در نمايشگاه كرج

كارشناس واحد پژوهش انتشارات مسجد مقدس جمكران از حضور اين انتشارات در نمايشگاه كتاب كرج از 26 آبان ماه تا دوم آذر خبر داد و گفت: اين انتشارات با بيش از 300 عنوان كتاب در اين نمايشگاه حضور دارد./

 اميرسعيد سعيدي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر، عنوان كرد: ‌اين نمايشگاه به مناسبت هفته كتاب و به منظور توسعه و ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني در شهرستان كرج برگزار شده است.

وي با اشاره به زمان يك هفته اي اين نمايشگاه، يادآور شد:‌ انتشارات مسجد مقدس جمكران آثار خود را با حداقل با 20 درصد تخفيف به مخاطبان ارايه خواهد كرد.

سعيدي با تاكيد بر اين كه تمامي آثار چاپ جديد اين انتشارات در نمايشگاه كرج به نمايش درآمده‌اند، تصريح كرد:‌ اين آثار شامل كتاب‌هاي دين به ويژه آثار حوزه مهدويت و انتظار امام زمان(عج) اند كه در غرفه انتشارات مسجد مقدس جمكران در اختيار پژوهشگران و عموم علاقه‌مندان قرار مي‌گيرند.

وي در پايان اظهار داشت:‌ انتشارات مسجد مقدس جمكران در نمايشگاه استاني شيراز نيز كه از 24 تا 30 آبان ماه برپاست، شركت دارد و در صدد است در آذر ماه نيز در نمايشگاه‌هاي كتاب استان‌هاي مركزي، كهكيلويه و بويراحمر، گلستان و مازندران نيز حضور فعالي داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط