چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۵
همكاري سازمان آموزش و پرورش در برگزاري  30 هزار نمايشگاه كتاب

كارشناس قرآن سازمان آموزش و پرورش شهر تهران از همكاري اين سازمان در برگزاري 30 هزار نمايشگاه كتاب در 30 هزار مدرسه خبر داد و گفت: اين نمايشگاه‌ها از تاريخ 23 تا 30 آبان ماه برپا خواهد شد._

حوريه عقبايي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر، عنوان كرد: تمامي مناطق آموزشي شهر تهران فهرست‌هاي خودشان را براي برپايي نمايشگاه به سازمان آموزش و پرورش شهر تهران اعلام كردند. بنابراين سازمان بر اساس نيازسنجي، آمار كتاب‌هاي مورد نياز براي نمايشگاه‌ها را  به موسسه منادي تربيت ارسال كرده است.

وي با اشاره به اين كه آمار مشخصي از تعداد اين كتاب‌ها براي نمايشگاه موجود نيست، تصريح كرد: اين تعداد بستگي به مناطق مختلف آموزشي و نيازهاي نمايشگاهي آنها دارد.

عقبايي در ادامه درباره همايش كشوري تجليل از كتابداران برتر در هفته كتاب يادآور شد: مراسم تجليل از كتابداران نمونه و دانش‌آموزان برتر كتابخوان نيز 20 تا 23 آبان ماه به مدت سه روز در تهران برگزار خواهد شد.

كارشناس قرآن سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در پايان اظهار داشت: در اين سه روز، تمامي دانش‌آموزان و كتابداران برتر از كل كشور در تهران خواهند بود و در برنامه‌هاي مختلفي كه از سوي سازمان آموزش و پرورش براي آنها تدارك ديده شده است، شركت خواهند كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط