سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
مجموعه «شوچِرَه» منتشر شد

سمنان- مجموعه نمایشنامه‌های سمنانی همراه با ترجمه فارسی به نام «شوچِرَه» توسط انتشارات حبله رود منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، کتاب شوچره، مجموعه ۱۲ نمایشنامه به زبان سمنانی همراه با ترجمه فارسی آن، توسط انتشارات حبله رود منتشر و روانه بازار شده است.

این کتاب نوشته محسن ذوالفقاری است. وی در سال ۴۸ در سمنان متولد شد و این کتاب، سومین اثر او بعد از «بی تو هرگز» و «صوتکه» است که مورد اقبال خوب مردم سمنان نیز قرار گرفت.

ذوالفقاری نویسنده این کتاب در گفتگو با خبرنگار ایبنا درباره این اثر گفت: کتاب شوچره شامل ۱۲ نمایشنامه به زبان سمنانی همراه با ترجمه فارسی است که تلاش دارد مشکلات موجود در جامعه که عموم مردم با آنها دست به گریبان هستند مانند فقر، بیکاری، استخدام، بازنشستگی، حقوق کم، بدهکاری، مشکلات درمانی و … را به تصویر بکشد.

وی ضمن بیان اینکه این نمایشنامه ها زبان طنز دارند، تاکید کرد: به واسطه تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان تلاش شده تا با نقد طنازانه به این اثر و رویدادهای آن پرداخته شود.

چه کرون، صوتکه، شوچره، مرض خونه و … در زمره نمایش نامه هایی هستند که در این کتاب گرد هم آمده است. این کتاب در ۳۱۸ صفحه به بازار عرضه شده است.

بنا به اعلام انتشارات حبله رود، این کتاب اواخر هفته جاری در دسترس علاقه‌مندان به نمایش نامه های بومی و محلی در استان سمنان قرار خواهد گرفت.

چاپ این کتاب در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ انجام شده و تازه ترین اثر انتشارات حبله رود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها