پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
بنیاد شهید از کتاب‌های موضوعی شهدا حمایت می‌کند

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به توزیع کتابچه ۲۰ صفحه‌ای وصیت‌نامه شهدا در ادارات زنجان گفت: برنامه امسال بنیاد شهید حمایت از کتاب‌های موضوعی در حوزه ایثار و شهادت است.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین اهداف شهدا و رزمندگان کتابچه وصیت‌نامه شهدا تدوین شده و به چاپ رسیده است.

وی تصریح کرد: این کتابچه شامل وصیت‌نامه شهدا در موضوعات مختلف و خطاب به مسئولان است که در ارتباط با موضوعات مدیریتی تدوین شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در این مجموعه گزیده وصایای شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله شهدای استان زنجان گنجانده شده است.

برزگر افزود: وصیت‌نامه‌های شهدا، سند واقعی و دست‌نخورده‌ای از انگیزه حضور شهداست که باید به انحاء مختلف و ابزار رسانه‌ای و فرهنگی به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل شود که واقعاً می‌تواند راه‌گشا باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر این؛ دغدغه خانواده‌های شهدا و دلسوزان انقلاب بوده که این آرمان‌ها و جانفشانی‌ها و سبک زندگی‌ها به نسل‌های جدید، نوجوانان و جوانان که آینده‌سازان این کشورند، منتقل شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جدید نیز چاپ کتاب موضوعی شهدا در دستور کار بنیاد شهید خواهد بود، اضافه کرد: در این راستا فراخوان حمایت از نویسندگان فعال در این حوزه منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها