یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
مسابقه کتابخوانی «پسرک و سرکار» به ایستگاه پایانی رسید

دور پایانی مسابقه کتابخوانی «پسرک و سرکار» به مناسبت عید سعید فطر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مسابقه کتابخوانی پسرک و سرکار در حالی به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود که دور جدیدی از رقابت‌ها و جوایزنقدی و هدایای فرهنگی به مراحل این مسابقه افزوده شده است.

مرکز فرهنگی رسالت مقارن با ایام ماه مبارک رمضان و در روزهای تعطیلات نوروز سال ١٤٠٣ اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب «پسرک و سرکار» کرده است، هر روز بخشی از کتاب در پیام‌رسان‌های مرکز فرهنگی رسالت به نشانی Resalatccc@ بارگذاری شده و سوالی سه گزینه‌ای از همان بخش به شرکت‌کنندگان ارائه شده است. هرروز ازمیان پاسخ‌های صحیح روز قبل، یک نفربه قید قرعه انتخاب شده و در همان روز جایزه نقدی برای برگزیده واریز شده است.

داستان این کتاب درباره مناظره یک نوجوان شیعه اهل قطیف عربستان با یک شرطه وهابی است. به همت «مرکز فرهنگی رسالت» نسخه شنیداری کتاب نیزبا صدای رضا کاشفی، فراهم شده و درپیام رسان‌های مرکز دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است که می‌توانند به صورت رایگان ازآن بهره‌مند شوند.

مرکز فرهنگی رسالت در نظر دارد تا در روز عید سعید فطر، اقدام به برگزاری دور پایانی مسابقه کند.

جزئیات این دور از مسابقه به شرح زیر است:

از ١٨ فروردین متن کتاب برای دریافت بر روی پیام‌رسان‌های مرکز فرهنگی رسالت به نشانی Resalatccc @ قرار می‌گیرد. ازبامداد روز چهارشنبه ٢٢ فروردین ماه ١٤٠٣ مقارن با روز عید سعید فطر، ٢٠ سوال از متن کتاب «پسرک و سرکار» دردسترس قرار خواهد گرفت تا علاقه‌مندان با پاسخگویی به این سوالات در مسابقه شرکت کنند. مهلت پاسخگویی تا ساعت ٢٤ روز ٢٤ فروردین خواهد بود و به افرادی که به پرسش‌ها پاسخ صحیح دادند به قید قرعه جوایزنقدی و هدایای فرهنگی اعطا می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به پیام‌رسان‌های بله، ایتا و سایر پیام‌رسان‌های مرکز به نشانی Resalatccc @مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها