یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
«کلک سحر ۲» اثر هنرمند مینودشتی رونمایی شد

گلستان- در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان گلستان از قرآن دست‌نویس خوشنویسی اثر استاد علیرضا اکرمی هنرمند مینودشتی با عنوان «کلک سحر ۲» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، در چهارمین روز برپایی هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان گلستان، از قرآن دست‌نویس خوشنویسی اثر استاد علیرضا اکرمی هنرمند مینودشتی با عنوان «کلک سحر ۲» در حضور سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و جمعی از مسئولان رونمایی شد.

در این مجلد، آیاتی چند از کلام‌الله مجید به هنر و قلم استاد علیرضا اکرمی از چهره‌های نام‌آشنای هنر شهرستان مینودشت و استان گلستان که دارای درجه فوق ممتاز خوشنویسی و مؤسس و مدرس انجمن خوشنویسان آن شهرستان است و افتخارات متعددی را تا به امروز از آن خودکرده است به چشم می‌خورد.

«کلک سحر ۲» اثر هنرمند مینودشتی رونمایی شد

به گزارش ایبنا، تا به امروز استاد علیرضا اکرمی مجموعه‌های قرآنی متعددی را باهنر خوشنویسی‌اش کتابت کرده است که می‌توان به نسخه‌های خوشنویسی منتخب آیات قرآنی تحت عناوین «کلک مینو» و «کلک نور» اشاره کرد که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور ایران و صربستان در سال ۱۴۰۱ از سوی رایزن فرهنگی کشورمان به ۲ موزه مهم کشور صربستان اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها