جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
برگزاری مسابقه شعر با موضوع فلسطین در زنجان

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مسابقه شعرنویسی با موضوع فلسطین؛ ویژه رده سنی کودک و نوجوان در زنجان برگزار می‌شود.

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی با همکاری ادارات تابعه در شهرستان‌ها اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به همزمانی ایام ماه مبارک و عید نوروز نمایشگاه قرآن کریم در استان دایر شد، اضافه کرد: همچنین در شهرستان‌ها نمایشگاه کتب تخصصی قرآن و اهل بیت (ع)، شیوه نوین ترجمه قرآن کریم و آثار هنری در حوزه قرآنی دایر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری ۲۰ محفل قرآنی در استان طی ماه رمضان خبر داد و افزود: در همین راستا جلسات تفسیر قرآن کریم به همت ادارات تابعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسراهای شهرستانی برگزار شد.

حاج علی اکبری همچنین از برگزاری مسابقه شعر به مناسبت ماه رمضان خبر داد و گفت: البته این مسابقه شعر ویژه با موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطین ویژه کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است و مهلت ارسال آثار نیز تا پایان همین ماه تعیین شده است.

وی به برنامه‌های کانون‌های مساجد نیز در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: برگزاری جلسات یک نکته از قرآن کریم در مساجد، برگزاری مسابقه عکس بچه‌های مسجد با موضوع رمضان و فلسطین از برنامه‌های ستاد در این ایام بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به برنامه‌های شهرستانی اجرا شده با همکاری سایر ارگان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: هریک از شهرستان‌های تابعه نیز به اقتضای امکانات موجود نسبت به برگزاری نمایشگاه قرآن و فروش محصولات فرهنگی مقارن با نوروز و ماه مبارک رمضان اقدام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط