پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
تاریکی ها جز در پرتو نور قرآن برطرف نمی شود

کرمان- مدیرکل اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان گفت: با وجود همه پیشرفت‌ها و علم و دانش بشری، آنچه برای انسان‌ها نجات بخش است کلام خداست و ظلمات وتاریکی‌ها جز در پرتو نور قرآن برطرف نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، احمد وفائی در دومین دوره طرح سراسری محفل انس با قرآن کریم با عنوان «بهار در بهار» به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان افزود: قرآن کتاب هدایت بشر و دستورالعمل زندگی است، قرآن مهم‌ترین منبع اندیشه مسلمانان و معیار دیگر منابع تفکر اسلامی چون حدیث و سنت است.

وی بهار قرآن و بهار طبیعت را گرامی دانست و عنوان کرد: با زندگی قرآنی دل و جانمان را جلا دهیم و با قرائت قرآن و استماع کلام خداوند با تدبر در آیات و عمل به آن، خیر دنیا و آخرت را برای خود رقم بزنیم.

محمد هادی ربیعی، دبیر شورای قرانی نهاد با اشاره به شهادت همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص شهید و زندگی شهدا عنوان کرد: شهید به معنای گواهی دهنده است و به نقل از حاج قاسم، شهید اول باید شهید زندگی کند تا شهید شود و شهادت باید در رفتار و کردار هم نمود پیدا کند.

وی در پایان کتاب سرشت و سرنوشت نوشته غلامحسین ابراهیمی دینانی را معرفی کرد و گفت: فهم هستی، تحقق و آگاهی انسان نسبت به خویشتن خویش را در پی دارد.

به گزارش ایبنا، دومین دوره محفل قرآنی «بهار در بهار» به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با قرائت و تفسیر آیات نورانی قران، با حضور سید محمدعلی موسوی، قاری قرآن؛ احمد وفائی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان جمعی از دوستداران و مشتاقان کلام وحی با پخش زنده از طریق فضای مجازی اسکای روم برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها