چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
نمایشگاه قرآن با شکوه و عظمت به یادماندنی برگزار شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: این رویداد با شکوه و عظمت به یادماندنی برگزار شد و به اتمام رسید و حضور مردم برای همه ما خارج از تصور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمدمهدی اسماعیلی پس از جلسه هیئت دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، عنوان کرد: این رویداد با شکوه و عظمت به یادماندنی برگزار شد و به اتمام رسید. خدای متعال را شاکریم که نشاط اجتماعی بسیار خوبی را برگزاری نمایشگاه قرآن در تهران و استان‌ها ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در تهران از اول فروردین آغاز شد، ادامه داد: حضور مردم برای همه ما خارج از تصور بود و پویش‌هایی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد مثل آیه‌های زندگی و حافظ شو، اعداد و ارقام زیادی از مشارکت عمومی ایجاد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بخش‌های مختلف عفاف و حجاب، پوشش اسلامی، نشر، فناوری‌های نوین و.. با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و خدا کمک کند که در سال‌های آینده از نظر کمی و کیفی به این اشتیاق و مطالبه مردم پاسخ بدهیم و حوزه کاری را در این موضوعات گسترش دهیم.

به گزارش ایبنا، سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم یکم تا چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها