پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
حضور نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در  نمایشگاه قرآن

نهاد کتابخانه های عمومی کشور همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف ارائه دستاوردهای فرهنگی و قرآنی در سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با حضور در و سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با محوریت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، به معرفی و ارائه دستاوردهای فرهنگی و قرآنی از جمله عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، طرح کتابت قرآن، معرفی محافل قرآن و عترت و فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان مانند نقاشی، آموزش ساخت اوریگامی و… می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای حضور در غرفه اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان تهران می‌توانند از اول تا ۱۴ فروردین ماه هر روز ساعت ۱۷ به باغ آیات شبستان مصلای امام خمینی (ره) تهران مراجعه کنند.

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بخش‌های مختلفی همچون کودک و نوجوان، ترجمه قرآن، نهج‌البلاغه، دعا، فلسطین و طوفان الاقصی، مشاوره، هنرهای دینی، محافل خانوادگی، مسابقات و رویدادها و نشست‌های محتوایی، خادمان قرآنی، طرح بشری، حفظ آسان قرآن و بخش مکتوب، بخش حوزوی، دانشگاهی و مؤسسات قرآنی به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» از اول فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان تا چهاردهم فروردین از ساعت ۱۷ تا ۰۰:۳۰ بامداد در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها