چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
ارائه ۵۰ عنوان با تخفیف ۲۰ درصدی در طرح «بهار خوان ۳»

سرپرست انتشارات به‌نشر گفت: همزمان با ایام مبارک رمضان و سال جدید، در قالب طرح «بهارخوان ۳» ۵۰ عنوان کتاب از آثار برتر انتشارات به‌نشر به صورت ارسال رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش ‌خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ‌مسعود فرزانه در این باره گفت: با توجه به اجرای موفق طرح بهارخوان در دو سال گذشته و استقبال خوب کتابخوان‌هاف در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ نیز طرح «بهارخوان» در فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور اجرایی می‌شود.
وی ادامه داد: در قالب این طرح، ۵۰ اثر از آثار برگزیده و پر مخاطب انتشارات به‌نشر در رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب‌های شعر، داستان و رمان با موضوع سبک زندگی اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام اسلامی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
فرزانه تصریح کرد: «صادقانه»، «زن‌ها روحانی نمی‌شوند»، «عمارت پیر»، «به سفارش مادرم»، «مردی که همه چیز می دانست»، «رهایم نکن»، «شبحی در پشت بام»، «مادر بزرگ منتظر است»، مجموعه «قصه ما مثل شد»، «کاشف دریاهای نور»، «مسابقه کوفته پزی و هفت داستان دیگر»، مجموعه‌های «تقدیم به همه»، «سلام بر گل نجمه»، «قصه‌های مامان جونی و زیارت»، «قصه های احکام برای کودکان» و… از جمله آثاری است که در این طرح به مخاطبان عرضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح، کتاب‌ها با شرایط ویژه از بسترهای مجازی نیز در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده عنوان کتاب‌های طرح بهارخوان به کانال بله و تلگرام به‌نشر به آدرس behnashr مراجعه کرده و از طریق سایت www.behnashr.comیا صفحه اینستاگرام @behnashr_sale برای سفارش کتاب‌ها اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها