سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۰
داستاني درباره سال‌هاي قبل و بعد از انقلاب

«بارگاه گوساله سامري»، رمان جديدي از حسن اصغري است كه تا دو هفته آينده به انتشارات «آزاد مهر» سپرده مي‌شود. اين رمان نيز مانند كارهاي ديگر اصغري،حال و هوايي اجتماعي سياسي دارد و وقايع آن در سال‌هاي قبل و بعد از انقلاب اتفاق مي‌افتد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، حسن اصغري كه هم اكنون رمان ديگري را نيز با نام «عشق در آداب شكسته» آماده انتشار دارد، رمان «بارگاه گوساله سامري» را تا چند روز آينده به انتشارات «آزاد مهر» مي‌سپارد.

وي در گفت‌و‌گو با «ايبنا» درباره اين رمان گفت: مراحل نگارش رمان 160 تا 170 صفحه‌اي «بارگاه گوساله سامري» به پايان رسيده و آن را تا چند روز آينده تحويل ناشر مي‌دهم.

نويسنده «عاشقي در خيال» درباره موضوع اين رمان توضيح داد: شخصيت اصلي اين رمان یک استاد دانشگاه است كه وقايعي درباره زندگي او و در نسبت با رخدادهاي سال‌هاي قبل و بعد از انقلاب،‌ دستمايه خلق داستان شده. 

«قهقهه‌ي باشكوه» تازه‌ترين رمان منتشر شده اصغري است كه اخيرا از سوي نشر «آزادمهر» منتشر شده.
 
«عشق در آيينه شكسته» نيز ديگر رمان منتشر نشده اوست كه در آن موضوع عشق در دنياي مدرن و نقش آن در تحول يا فروپاشي خانواده‌ها در قالب موقعيت‌هاي داستاني بيان شده است. 

وي در اين داستان به برخورد انسان معاصر با مساله عشق در دوران معاصر نظر داشته. اين رمان توسط انتشارات «نگاه» يا «آزاد مهر» منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها