شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
نخستین جشنواره تجربه‌نگاری روابط‌عمومی‌های تهران برگزار می‌شود

نخستین جشنواره تجربه نگاری روابط عمومی‌های استان تهران در ۱۲ عنوان به‌همت استانداری پایتخت برگزار خواهد شد.

محمد صائبی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تجربه‌نگاری روابط‌عمومی‌های تهران گفت: یکی از موضوعاتی که دغدغه شخصی من و همکارانم در حوزه روابط عمومی بود، این بود که دست‌اندرکاران این حوزه فعالیت‌های زیادی دارند، اما فعالیت‌های آن‌ها عموماً خیلی در بحث اجرا دیده نمی‌شود.

وی افزود: بنابراین نخستین جشنواره تجربه‌نگاری روابط عمومی‌های استان تهران را در ۱۲ عنوان برنامه‌ریزی کردیم که استانداری تهران با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد کرد؛

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران از انتشار کتاب تجربه‌نگاری‌های برگزیده در قالب کتاب خبر داد.

صائبی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در سطح مدیر روابط عمومی، کارشناس و فعالان این حوزه، تجربیات موفق خود را در ۱۲ عنوان به دبیرخانه ارسال کنند؛ اوایل سال ۱۴۰۳ داوری آثار دریافتی آغاز می‌شود.

وی درباره موضوعات ۱۲ گانه، توضیح داد: ارتباطات و بین‌الملل، خلاقیت در روابط عمومی،. انتشارات و تبلیغات، طرح و برنامه‌ریزی، ارتباطات برون‌سازمانی و برندینگ، روابط عمومی الکترونیک، مدیریت تشریفات، ارتباط با رسانه، روابط عمومی بحران، کمپین‌های روابط عمومی و ارتباطات و شبکه‌سازی ازجمله موضوعات این جشنواره به شمار می‌آیند.

به‌گفته صائبی، اصل ماجرا این است که افراد فعال در حوزه روابط عمومی تجربیات خود را مطرح کرده، سپس این تجربیات مکتوب شود تا الگو و مسیر راه افراد و فعالان این حوزه قرار گیرد. در این زمینه تجربه‌نگاری در حوزه‌های مختلف می‌تواند راه و روش‌های برگزیده را به مخاطبان ارائه دهد.

وی با بیان اینکه تجربه‌نگاری یکی از برنامه‌هایی است که دستگاه‌های متولی برای جمع‌آوری آن باید اقدامات و برنامه‌ریزی خاصی داشته باشند تا بتوان از این سرمایه گران‌بها استفاده کرد، تاکید کرد: زمان ارسال آثار تا ۲۰ اسفندماه در سایت استانداری تهران به نشانی www.ostan-th.ir است و موفق علاوه بر مستندسازی و ابلاغ به دستگاه‌ها به‌عنوان نقشه راه به‌صورت مکتوب منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها