سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
مشارکت کتابخانه‌های همدان در انتخابات ۱۱ اسفندماه/ انتخاب اصلح حاصل یک خرد جمعی است

همدان - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از مشارکت کتابخانه‌ها و کتابداران همدان در انتخابات ۱۱ اسفندماه خبر داد و گفت: انتخاب اصلح حاصل یک خرد جمعی است.

عاطفه زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، از مشارکت ۱۶ کتابخانه و ۶۰ کتابدار در انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد و اظهار کرد: از زمان آغاز فرایند انتخابات، در نشست‌های کتابخوان کتاب‌هایی مختلفی برای انتخاب اصلح و آگاهانه در انتخابات معرفی شده است.

وی با بیان اینکه آگاه‌سازی مردم و اقشار مختلف در افزایش مشارکت می‌تواند تأثیرگذار باشد افزود: اداره کتابخانه‌ها همچنین با برپایی نشست‌ها و مسابقه کتابخوانی در این زمینه اقداماتی را انجام داده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: در مراسم‌های مختلفی چون دهه فجر و ۲۲ بهمن اقدامات فرهنگی زیادی انجام شد به طوری که امضای رای اولی‌ها، مشارکت رای اولی‌ها در کتابخانه‌ها و جلسات پرسش و پاسخ با حضور خانواده‌ها و گفت وگو با آنها از جمله برنامه‌هاست.

وی اضافه کرد: مردم باید آگاهی لازم را داشته باشند که با انتخاب آگاهانه آینده خوبی برای خود و فرزندان خود رقم می‌زنند زیرا اقداماتی که نماینده‌ها در شهر و استان دارند، حاصل خرد فکری مردم است و آن نماینده نیز نتیجه خرد جمعی مردمی آگاه است.

زارعی با تاکید بر اینکه انتخاب اگر مبتنی بر آگاهی، تجربه، بومی بودن و سواد بالا باشد، می‌تواند کمک‌کننده باشد افزود: اگر مردم آگاهانه تصمیم بگیرند، در مشارکت نیز دخیل خواهد بود و ارتباطات نمایندگان پس از انتخابات نیز نشان دهنده این است که این انتخاب حاصل یک خرد جمعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها