سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
حکم جایگزین حبس در فردوس صادر شد/  کار در کتابخانه شهرستان

خراسان جنوبی- حکم جایگزین حبس با محوریت فعالیت در کتابخانه برای یکی از بانوان مددجوی زندان فردوس صادر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند، ملیحه اسدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردوس گفت: با عنایت به ظرفیت احکام جایگزین حبس توسط قضات مطابق ماده ۷۹ قانون مجازات اسلامی در راستای توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها جلساتی با اداره زندان شهرستان فردوس برگزار و مقرر شد در طی جلساتی که با قضات شهرستان و دادستان برگزار می‌کنند به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در خصوص احکامی که می‌توان برای توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها برای زندانیان اعمال و جایگزین احکام حبس شود؛ به طور موثر اقدام کنند.

او افزود: با همکاری اداره زندان شهرستان فردوس و رای مثبت دادستان حکم جایگزین حبس کتاب محور برای یکی از بانوان مددجو بند نسوان زندان شهرستان فردوس صادر شد.

ملیحه اسدی ادامه داد: حکم جایگزین حبس این زندانی به این صورت صادر شد که در طول هفته ساعت اداری در کتابخانه شهرستان فردوس کارهای خدماتی انجام دهد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردوس با اشاره به اینکه امیدواریم این گونه حکم‌های جایگزین حبس ادامه داشته باشد؛ گفت: بنابر اعلام آقای کامل برون، رئیس اداره زندان شهرستان فردوس طی جلساتی که با دادستان شهرستان های بشرویه و سرایان که زیر مجموعه این اداره کل هستند برگزار شد؛ آنها هم احکام جایگزین حبس را نیز اعمال کردند.

او بیان کرد: همچنین در این راستا مبالغ نقدی به حساب انجمن کتابخانه‌های بشرویه و سرایان واریز شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Z213 IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    🌱🌷🌱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها