سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
فروش آثار هنری در فضای «NFT» بررسی شد

هرمزگان - نشست فروش آثار هنری در فضای «NFT » از برنامه‌های جنبی چهارمین روز هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، نویسنده کتاب‌های بایدها و نبایدهای عکاسی مستند و قاب نگاه و همچنین هنرمند ممتاز عضو فدراسیون جهانی هنر عکس فیاپ سخنران این نشست بود که ضمن خوش آمدگویی گفت: سوالی که این روزها ذهن ما را درگیر می‌کند این است که nft چیست؟ و باید پاسخ بگویم: nft توکن غیر مثلی و غیر قابل تبدیل است که کاربردهای متعددی از جمله در مبحث هنر در هر قالب عکس، ویدئو، نقاشی و … دارد.

مهدی ناظری ادامه داد: می‌توان به واسطه NFT مالکیت را در فضای بلاک چین ثبت کرد و آن را بفروش رساند.

عضو فعال انجمن عکاسی هرمزگان ابراز داشت: پیش نیاز این کار، آشنایی نسبی با وب ۳، ارزهای دیجیتال، ایجاد کیف پول و انتخاب پلتفرم مناسب به منظور ارائه محصول فرهنگی و هنری است.

این عکاس هرمزگانی اضافه کرد: در واقع در فضای وب ۳ کیف پول، هویت شماست و پلتفرم‌هایی که آثار بر روی آن‌ها ایجاد و ارائه می شود فروشگاه شما است. باید در این فروشگاه ویترین قوی داشته و در شبکه‌های اجتماعی فعال و با سیاست‌های فروش آشنا باشید.

ناظری در پایان گفت: ما جزو نسل اول فعالان فارسی زبان در فضای NFT هستیم با توجه به رشد تکنولوژی دنیای پیرامون ما بیشتر به این سمت و سو خواهد رفت و آشنایی با این فضا و شناخت وب ۳ بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط