سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
بزرگترین سایت نقد و بررسی انواع گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی

برای کمک به شما در ادامه مقاله قرار است بهترین سایت‌های نقد و بررسی انواع گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی معرفی شوند.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا؛ امروزه تلفن همراه به وسیله‌ای تبدیل شده است که مردم به طور شبانه روز در حال استفاده از آن هستند و می‌توان آن را به عنوان فناوری که دنیای کنونی را به طور کلی دگرگون ساخته است، معرفی کرد. بنابراین افراد همواره به دنبال گوشی موبایل با فاکتورهای مدنظر خود و البته کیفیت فوق‌العاده هستند. با توجه به تنوع گسترده‌ای از انواع تلفن همراه که در بازار وجود دارد، ممکن است که هنگام خرید با چالش‌هایی رو به رو شوید. از همین رو سایت‌هایی طراحی شده‌اند که به مقایسه گوشی‌های هوشمند پرداخته و شما می‌توانید ویژگی‌ها، قیمت، مشخصات و سایر موارد را در مورد گوشی‌های مورد نظرتان مقایسه کنید تا بتوانید برای خرید تصمیم درستی بگیرید. برای مثال گاهی اوقات بودجه‌ای که برای خرید تلفن همراه مدنظر دارید مهم است و در این سایت‌ها می‌توانید به دنبال بهترین گزینه در آن رنج قیمتی باشید. برای کمک به شما در ادامه مقاله قرار است بهترین سایت‌های نقد و بررسی انواع گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی معرفی شوند.

سایت Gadgets Now

قبل از آنکه بخواهید برای خرید تلفن همراه به فروشگاه اینترنتی گوشی و لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید، می‌توانید انواع گوشی، لپ تاپ، تلویزیون، یخچال، دوربین عکاسی دیجیتال، تبلت و دیگر لوازم جانبی را در سایت Gadgets Now مورد بررسی و مقایسه قرار دهید. هنگامی که وارد سایت می‌شوید هر مدل در دسته‌بندی‌های مورد نظر شما طراحی شده‌اند. هم‌چنین می‌توانید با کلیک بر روی آیکون + مدل کالای مورد نظر خود را وارد کنید.

برای مثال اگر می‌خواهید مقایسه‌ای را بین آیفون ۱۵ و ۱۲ پرومکس انجام دهید، این سایت اطلاعاتی مانند خلاصه مقایسه، مشخصات نرم افزاری، مشخصات سخت افزاری، طراحی، صفحه نمایش، بازده، حافظه داخلی، دوربین، باتری، اتصال شبکه، مولتی مدیا، گارانتی و مشخصات دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه پیشنهاداتی را نیز برای مقایسه به شما ارائه خواهد داد. در سایت Gadgets Now انواع گوشی‌های هوشمند برندهای مشهور مانند اپل، سامسونگ و شیائومی مقایسه شده‌اند. علاوه بر این رابط کاربری بسیار جذاب بوده و به راحتی در دسترس خواهد بود.

گوشی شاپ

این فروشگاه اینترنتی گوشی و لوازم جانبی موبایل برای راحتی کاربران خود، به هر گوشی براساس ارزش خرید، امتیاز۱ تا ۵ میدهد.هرچقدر این امتیاز بیشتر باشد ارزش خرید آن نیز بیشتر است. در این سیستم امتیازدهی، گوشی براساس موارد زیر بررسی می شود ودر هر بخش یک امتیاز میگیرد:

بازی و سرعت اجرای برنامه

عکاسی دوربین اصلی و سلفی

عکاسی دوربین های جانبی

طراحی و کیفیت ساخت

کارایی باطری و سرعت شارژ

تماشای فیلم، کیفیت صفحه نمایش

یکی از مهمترین خصوصیات سیستم امتیاز دهی گوشی شاپ این است که میتوان براساس نیاز، گوشی مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب و خریداری کرد. در این سیستم از مشخصه های فنی، نتایج تست شده و بنچ مارک های معتبری مثل AnTuTu و geekbench استفاده شده است.

بزرگترین سایت نقد و بررسی انواع گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی

سایت 91 Mobiles

این سایت نیز شبیه به سایت Gadgets Now عمل می‌کند اما مقایسه‌های دیگری مثل نوع برند، میزان حافظه داخلی، رم و ویژگی های این چنینی را نیز در دسته‌بندی‌های خود قرار داده است. این سایت آن قدر ساده طراحی شده که حتی افرادی با اطلاعات کم در مورد این سایت‌ها می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و در مدت زمان بسیار کوتاهی به نتیجه بررسی دلخواه خود برسند.

سایت 91 Mobiles با اسلات‌های مختلفی طراحی شده و در آن امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از لوازم هوشمند فراهم شده است. برای کار در این سایت کافی است محصول مد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از آن به صفحه محصول رفته و گزینه‌ی نارنجی رنگ با نام Compare را از بالا سمت راست انتخاب نمایید. حال کالا برای مقایسه به لیست شما اضافه شده است. مطمئن باشید که بررسی‌های خود را با دقت، بازبینی و بر اساس اطلاعات به روز به شما ارائه می‌دهد.

سایت SmartPrix

بر خلاف دیگر سایت‌ها، سایت SmartPrix گوشی‌های موبایلی را با یکدیگر مقایسه می‌کند که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند. به علاوه به هر محصول در لیست مقایسه نمره‌ای از ۱۰۰ می‌دهد که در واقع ارزش خرید آن را مشخص می‌کند. هم‌چنین پس از مقایسه اگر مشخصات یکی از محصولات قوی‌تر از دیگری باشد، رنگ سبز در جدول برای آن به نمایش در می‌آید. در این لیست وزن، رنگ، نوع نمایشگر، اندازه صفحه نمایش، حافظه داخلی و رم، دوربین‌های پشت و جلو، سیستم عامل و… مورد مقایسه قرار می‌گیرند.

بزرگترین سایت نقد و بررسی انواع گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی

سایت Gadget

۳۶۰ امتیازدهی از ۱ تا ۱۰ شیوه‌ی مقایسه‌ی سایت Gadget 360 است که در همان ابتدای ورود به سایت نیز قابل مشاهده خواهد بود. به‌علاوه مقایسه‌ها بر اساس تفاوت‌ها دسته‌بندی می‌شوند. برای دسترسی به این بخش‌ها باید بالای صفحه گزینه Show Only Differences را انتخاب کنید. در این‌صورت است که لیست کاملی از تفاوت‌ها و ویژگی‌ها را همراه رتبه بندی NDTV به شما ارائه می‌کند.

سایت Kimovil

پلتفرم مقایسه گوشی Kimovil با اطلاعات مفید، دقیق و بی‌طرف قصد دارد افرادی که به دنبال پیدا کردن گوشی هوشمند با قیمت مناسب هستند را راهنمایی کند. معیارهای این سایت برای مقایسه دوربین، باتری، نمایشگر، طراحی، قیمت و سایر ویژگی‌ها هستند. هم‌چنین کاربران در سایت به اطلاعاتی مانند مشخصات تلویزیون‌ها و تبلت‌ها دسترسی دارند. علاوه بر این‌ها در سایت مقایسه گوشی Kimovil می‌توان چهار گوشی موبایل را همزمان براساس نظر کاربران یعنی محبوب‌ترین محصولات، پرفروش‌ترین‌ها، عملکرد باتری و… با یکدیگر مقایسه کرد.

سایت توشه من mytosheh

سایت توشه من یکی از بهترین سایت‌های مقایسه گوشی ایرانی است که اطلاعات جامع و مفیدی درباره انواع گجت‌های الکترونیکی از مشهورترین برندها را ارائه می‌دهد. هم‌چنین در این سایت امکان خرید گوشی موبایل و تبلت، دوربین، لوازم خانگی و… فراهم شده است. به علاوه برای شما، محتواها در قالب و دسته‌بندی بصری عالی به نمایش در می‌آید.

سایت mobile.ir

اگر به دنبال مرجعی برای کسب اطلاعات درباره انواع گوشی هوشمند از برندهای مختلف هستید، سایت mobile.ir بهترین گزینه برای شما خواهد بود. تا حدودی عملکرد و طراحی این سایت شبیه به سایت SmartPrix است. رابط کاربری در این سایت نیز بسیار آسان و جذابی است و به همین دلیل هر فردی با هر سطحی از دانش درباره‌ی انواع گوشی تلفن همراه به‌راحتی می‌تواند با آن کار کند.

برچسب‌ها

برگزیده

تازه‌ها