سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
دومین سالگرد درگذشت سعید تشکری برگزار شد

خراسان‌رضوی – دومین سالگرد درگذشت کارگردان و داستان‌نویس برجسته مشهدی با حضور جمعی از هنرمندان، نویسندگان، شاگردان و دوست‌داران او برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، آیین گرامی‌داشت سعید تشکری کارگردان، داستان‌نویس برجسته، منتقد و مدرس ادبیات نمایشی شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از هنرمندان، نویسندگان، شاگردان و دوست‌داران‌اش در منزل او برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حمیدرضا سهیلی، احمد مینایی، محمد ملتجی، رضا طوسی، نسرین اکرامی، جواد نعیمی و جمعی دیگر از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد دوست‌داران سعید تشکری، دلنوشته و خاطرات خود را با او قرائت کردند.

دومین سالگرد درگذشت سعید تشکری برگزار شد

در ادامه این مراسم نگار تشکری، دختر زنده‌نام سعید تشکری از آغاز فعالیت اتاق کار او به منظور پاتوق هفتگی «مکتب داستان سعید تشکری» خبر داد و اعلام کرد که جلسات این پاتوق به مستمرا با حضور شاگردان سعید تشکری و دوست‌داران داستان‌نویسی برگزار خواهد شد.

دومین سالگرد درگذشت سعید تشکری برگزار شد

همچنین اینکه خوانش و بررسی کلیه داستان‌ها و رمان‌های سعید تشکری به شکل تکنیکی و ارائه مقالات مفید و کاربردی بر اساس آنها، بررسی تکنیک‌ها و متدهای نویسندگی او و آموزش آنها به نویسندگان جوان و علاقه‌مند تولید و چاپ داستان و رمان توسط اعضای پاتوق با بهره از تکنیک‌های سعید تشکری از دیگر فعالیت‌های پاتوق «مکتب داستان سعید تشکری» خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها