یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
پنجمین دوره ملی «شب‌های شعر انقلاب» برگزار شد

لرستان - در گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، پنجمین دوره ملی «شب‌های شعر انقلاب» به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، پنجمین دوره ملی «شب‌های شعر انقلاب» با حضور شاعران مطرح ملی، بومی و استقبال پرشور علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان شامگاه شنبه در خرم‌آباد برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان در این آیین ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، برگزاری این این مراسم را نقطه عطفی در تحولات فرهنگی و هنری دانست.

سامان سپهوند در ادامه با قدردانی از دستگاه‌های فرهنگی در همکاری و مساعدت با حوزه هنری افزود: بدون شک مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری می تواند نقش بسزایی در توسعه و گسترش، ادبیات و فرهنگ ایرانی و اسلامی داشته باشد.

پنجمین دوره ملی «شب‌های شعر انقلاب» برگزار شد

در ادامه محمود اکرامی‌فر، قادر طراوت‌پور، احمد علوی، مرتضی حیدری آل‌کثیر، محمود حبیبی کسبی، علی داوودی، هادی جان‌فدا از شاعران ملی و محمد تقی عزیزیان، خاطره خاتون جلدانی، میثم قاسمی، میثم جعفری و احمد جم از شاعران بومی اشعار خود را قرائت کردند.

به گزارش ایبنا، پنجمین دوره شب‌های شعر انقلاب به همت مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام و مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در ۵ شهر کشور از ۱۱ تا ۲۱ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

پنجمین دوره شب‌های شعر انقلاب چهارشنبه ۱۱ بهمن در شهر تبریز آغاز و شهرهای خرم‌آباد، قم و کرج به ترتیب در ۱۴، ۱۶ و ۱۸ بهمن ماه میزبان شاعرانی از سراسر کشور خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها